Dione op tv

Maar ben je voor elk optreden nogsteeds zenuwachtig?
Of zijn dat alleen de grote feesten?

En komt het voor dat je in de studio iets maakt wat in de zaal compleet onverwacht anders klinkt ? (teveel/teweinig bass)

Keep it up! :dubbel:
 
De muziek is absoluut niets voor mij, maar wel een harstikke goede reportage. En leuk om te zien dat je zo lekker bezig bent.
Mooie studio idd also!!!
 
Laatst gewijzigd:
Leuke reportage! Helemaal voor een regionale productie...

En Dione, je komt zo gewoon en sympathiek over dat het net lijkt of het Frans Bauer is die er praat... :mega:

Suppervette studio trouwens ook. Doet weer een beetje af aan mijn vooroordeel dat Hardcore tegenwoordig softwaremuziek is.
 
Maar ben je voor elk optreden nogsteeds zenuwachtig?
Of zijn dat alleen de grote feesten?

En komt het voor dat je in de studio iets maakt wat in de zaal compleet onverwacht anders klinkt ? (teveel/teweinig bass)

Keep it up! :dubbel:

Ik ben nog steeds bijna altijd wel zenuwachtig ja...maar dat is gezonde spanning en goed om je scherp te houden...:dj:

Het is altijd afwachten hoe iets in een grote zaal klinkt...en of het aanslaat blijft altijd een gok...
 
:D Leuke reportage.
Lekker down-to-earth, dat mag ik wel. Beter dan die popi-jopi wannabees die alles en iedereen omlaag halen en zeggen dat ze zo geweldig zijn. :okdan:
 
Maar bedankt allemaal voor de leuke reacties...

Daar sluit ik mij bij aan! :okdan:

(bij de leuke reacties dan; het bedanken laat ik aan jou over ;) )
 
Hey Yp,
Te gek interview man, eindelijk is er eens te zien hoe het gaat in de scene.
Hulde aan de makers van de docu, niet voor cheape quotes gekozen en beelden van wazi's e.d.
Hardcore in een positief licht gezien en zelf blijf je ook een top gozer, maar dat wist je al.

mzzl faab
 
Respect man :halleluja respect

Ga zo door man.

en rustig aan met die borreltjes :D

Is toch normaal dat je je opgelaten voelt voor een groot feest.

:verkoght: :doei:
 
Leuk interview Dione , ik zag laatst nog wat tapes van je radioshow voorbij komen bij mijn verhuizing. Even opgezet nog, erg leuk. Veel succes met alles :)
 
Back
Top