• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EMS synthi prestopatches

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
guitar en battle, voor de liefhebber

uit nijpend geldgebrek ;)

richtprijs 100 euro, maar ik sta open voor elke suggestie, want ik heb even geen idee.
 
schop
pas op, ik heb een staatslot. mocht ik morgen miljonair worden, dan hou ik deze zelf. zie ze dan nog maar 's te vinden.
leuk bij je synthi of vcs3.

ik ben op zoek naar een origineel user manual in nette staat voor de moog source, ruilen kan....
 
had prijs in de staatsloterij, sorry.
ben eventueel nog wel in voor ruil met moog source en/of ems vocoder 1000/2000 manual (origineel en in goede staat)
 
:slotje:
als er nu nog niemand is die ze wil, dan zal er gewoon geen interesse zijn van de kant van ems-eigenaars. deze kan wel dicht dus, bedankt. ik probeer ze elders wel te slijten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top