• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TC Helicon VoiceWorks met garantie t/m 2011

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jamesz

Nieuwkomer
Lid sinds
25 juni 2007
Berichten
10
vw_prodpages_front.jpg


Main Features

* HybridShift™ harmony generation for smooth, natural sound
(Please check out the technology demo page for VoiceWorks)

* 4 independent harmony voices, 4 distinct harmony Modes: Scale, Chord, Shift and MIDI Notes

* 2 Lead-voice Thickening Voices - one voice above and one voice below (listen to the Karl Hourigan demo track to hear an example)

* Humanization of harmony voices utilizing: FlexTime™, Vibrato, Inflection, Pitch randomization, Portamento

* Selectable Equal-tempered and Just tuning for harmonies

* HarmonyHold™ (listen to an example on the HarmonyHold™ demo page)

* Scale-based Pitch Correction for studio and live performance

* Fully adjustable Gender and Voicing per voice

* High Quality Mic Preamp with 48V phantom power

* TC Electronic 3-band EQ plus low cut

* TC Electronic Compressor/Gate

* TC Electronic Reverb/Tap-tempo Delay

* Song Mode for live performance allows you to save internal “sequences” of up to 50 songs with 30 user presets per song

* MIDI CC control over all parameters

Meer info:
http://www.tc-helicon.com/VoiceWorks


Prijs: €500,-
Technische/optische staat: zo goed als nieuw/perfect



In januari 2008 heb ik de VoiceWorks gekocht. Helaas gebruik ik hem nooit, omdat ik me uiteindelijk toch niet wil richten op het vocale aspect van de muziek. Hierdoor staat dit mooie apparaat helaas stof te vergaren!


De VoiceWorks verkeert nog in nieuwstaat en de originele doos heb ik ook nog erbij, evenals alle documentatie zoals de handleidingen. Uiteraard zit de adapter er nog bij en ziet alles er perfect uit. Aankoopbewijs van Thomann zit er ook bij. Dat betekent dat er garantie op de VoiceWorks zit tot en met januari 2009 via TC Helicon zelf en tot en garantie tot en met januari 2011 via het befrijf waar ik hem heb gekocht!! (aangezien hun 3 jaar garantie op hun aankopen geven)

Het apparaat is op te halen (evenals te bezichtigen) in Groningen.



peace,

jamesz
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top