Fl7

Jenzzen

Ingeburgerd
Lid sinds
1 januari 2008
Berichten
45
Locatie
nijmegen
hey mensen ik heb een vraagje...wie weet hoe ik de effecten, die ik toepas op een liedje die ik aan t opnemen ben, kan opslaan? heb ergens gelezen Totalrecorder.kan dat?kan die alleen niet vinden
bvd!!gr wim
 
hey mensen ik heb een vraagje...wie weet hoe ik de effecten, die ik toepas op een liedje die ik aan t opnemen ben, kan opslaan? heb ergens gelezen Totalrecorder.kan dat?kan die alleen niet vinden
bvd!!gr wim
bedoel jij de effect sequence of de instelling ?
in het geval van de effect instelling( presets ) kun je op het effect klikken in de mixer waar je hem hebt toegewezen aan een kanaal en krijg je de vst te zien in dat scherm is er links boven een icoontje te zien druk hier op en je krijg een tabblad te zien waar je instelling kunt saven save presets as...

in het geval van een sequence kun je deze saven door bijv hand matig de effecten te besturen in record mode na dat je klaar bent met recorded mode dan vervolgens in de mixer met de rechter muis knop het effect icoontje in demixer aan te klikken en op at event aan te klikken hier kun je nog de nodig aanpassingen doen om jouw effect goed te maken en vervolgens in het menu te saven dit is zeg maar de oude manier van de vorige edities van fl studio

ik hoop dat je hier wat mee kan

groeten devious

in 6 en 7 kunnen in de playlist een automation clip plaatsen en die kun je ook saven als het goed is
 
Laatst gewijzigd:
hey mensen ik heb een vraagje...wie weet hoe ik de effecten, die ik toepas op een liedje die ik aan t opnemen ben, kan opslaan? heb ergens gelezen Totalrecorder.kan dat?kan die alleen niet vinden
bvd!!gr wim

onder versie 8 (ik vermoed dat je lifetime upgrades hebt, of komt het uit de winkel?) is er een optie die aan te klikken valt. onder versie 7 daarentegen is dat niet 100% werkend en indien je per toeval een van die versies hebt waarin dat mee reeds tussen de opties zit van FL Studio 7 want zo zijn er een paar kun je er donder op zeggen dat je applicatiekernel er van crasht. Image line heeft zelf hun code onder de loep genomen en in versie 8 is dat van de baan. ze zeggen er zelf bij dat een systeem onder de 2Gb ram zeker niet moet aanvinken dat ding want dat het dan gewoon vragen om problemen is. Bovenaan heb je zo'n meter. als er bij U altijd veel vrij is kan je het eens proberen. Een veel simpeler oplossing is een map aanmaken voor je project en daar verschillende versies telkens van saven. save as ipv save gebruiken. niet superpraktisch maar het is een workaround voor een onder FL Studio 7 vaak voorkomend probleem en irritante reden tot vastlopen.
 
onder versie 8 (ik vermoed dat je lifetime upgrades hebt, of komt het uit de winkel?) is er een optie die aan te klikken valt. onder versie 7 daarentegen is dat niet 100% werkend en indien je per toeval een van die versies hebt waarin dat mee reeds tussen de opties zit van FL Studio 7 want zo zijn er een paar kun je er donder op zeggen dat je applicatiekernel er van crasht. Image line heeft zelf hun code onder de loep genomen en in versie 8 is dat van de baan. ze zeggen er zelf bij dat een systeem onder de 2Gb ram zeker niet moet aanvinken dat ding want dat het dan gewoon vragen om problemen is. Bovenaan heb je zo'n meter. als er bij U altijd veel vrij is kan je het eens proberen. Een veel simpeler oplossing is een map aanmaken voor je project en daar verschillende versies telkens van saven. save as ipv save gebruiken. niet superpraktisch maar het is een workaround voor een onder FL Studio 7 vaak voorkomend probleem en irritante reden tot vastlopen.

misschien mislas ik dat het om undo functionaliteit gaat.

Als het gaat om fx van een channel kan je dat met save mixer state.

als het gaat om automation kan dat door een fsc te maken van de automation track.
 
Back
Top