• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emu 6400 Ultra (modded E4XT Ultra)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
Emu E6400 Ultra - De wel bekende sampler, met deze uitbreidingen en silent mods overtreft hij emu's vlaggenschip de E4XT en komt het dichter in de buurt van een gepimpte e4xt ultra dan een 6400 ultra

gaat weg omdat ik niet t geduld heb met hardware samplers te werken .. zonde want de klank en filters zijn echt subliem!
maar goed, als er productiefs niks uit mn handen komt hangt ie ook maar voor de sier in t rack ..

Emu samplers staan naast hun mooie sound onder andere bekend om het produceren van lawaai in t rack .. vandaar dat bij dit model de ventilator is vervangen voor een super stille zalman fan en de Harde schijf zit geplaatst in een aparte stille behuizing, waardoor dit 1 van de stilste samplers is die je je kunt wensen ..

verder is dit model maximaal uitgebreid behalve het RFX board, reden hiervan is omdat in de tijd dat de RFX uitbreiding op de markt kwam, EMU vrijwel meteen daarna is gestopt met hun EMU samplers wat ook meteen verdere ontwikkeling van het OS (EOS) stil legde .. hierdoor zijn er een hoop mensen achter gebleven die altijd problemen hadden met het RFX board in hun EMU sampler..

Details:

EOS v4.7
128Mb RAM
128 stemmen
ADAT Expansion board (2x uit 1x in)
Digital Expansion board AES / SPDIF
DWAM Expansion board
32MIDI kanalen
40Gb Seagate Harddrive (e4xt heeft maar 2GB)


verder krijg je:

software om je sampler op je pc te kunnen bedienen
draadloos Logitec keyboard krijg je erbij, geen gekloot meer met dials en knoppen op de sampler zelf
SCSI kaart voor in je pc zodat je samples heen en weer kan sturen van pc (soundforge bijv) <--> sampler
externe SCSI CD-RW drive
SCSI KABELS - voor CD-RW drive / PC (korte en lange 2m kabels)
een set sample cds van emu

verder komt de sampler met rack oren en dikke manuals

Plaatje uit een andere thread: (paar lichte krasjes op linker rack oor)

https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=33365&d=1191783340

Richtprijs 825 (bieden mag) en ik sta open voor ruil deals als het niet opschiet met de verkoop wil ik misschien de expansions los verkopen dus doe alvast een bod op de expansions mocht je hier interesse in hebben ..

Gratis verzending binnen NL
 
ff een forse prijsverlaging, zag dat ik mn vorige thread hiermee afsloot dus anders schiet t weer niet op

750 excl verzend
 
overigens zijn de rack oren er gewoon af te schroeven dus mocht je je ergeren aan de krasjes op het linker rack oor kun je hier makkelijk zelf nieuwe op zetten
 
Nog maar een prijswijziging

675

625 zonder extra's (uitgezonderd de mods en expansions uiteraard)

excl evt. verzend kosten
 
600 zonder extra's

675 met extra's blijft voorlopig staan (verkijk je niet op wat dikke scsi kabels kosten)

extra's

software om je sampler op je pc te kunnen bedienen (dit reken ik bij de niet extras)

draadloos Logitec keyboard krijg je erbij, geen gekloot meer met dials en knoppen op de sampler zelf
SCSI kaart voor in je pc zodat je samples heen en weer kan sturen van pc (soundforge bijv) <--> sampler
externe SCSI CD-RW drive (merk plextor)
SCSI KABELS - voor CD-RW drive / PC (korte en lange 2m kabels)
een set sample cds van emu
 
krijg alleen maar biedingen van rond de 500, daar gaat ie niet voor weg dan houd ik m liever totdat ik me eens goed verveel en zin krijg om die dikke manuals door te spitten :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top