• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emu 6400 Ultra (modded E4XT Ultra)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
Emu E6400 Ultra - De wel bekende sampler. Met deze uitbreidingen en silent mods overtreft hij emu's vlaggenschip de E4XT en komt het dichter in de buurt van een gepimpte e4xt ultra dan een 6400 ultra. Gaat weg omdat ik niet t geduld heb met hardware samplers te werken (sowieso doe ik weinig meer met muziek), zonde want de klank en filters zijn echt subliem!

Emu samplers staan naast hun mooie sound onder andere bekend om het produceren van lawaai in t rack. Bij deze sampler is de ventilator is vervangen voor een super stille zalman fan en de Harde schijf zit geplaatst in een aparte stille behuizing, waardoor dit 1 van de stilste samplers is die je je kunt wensen.

verder is deze sampler maximaal uitgebreid behalve het RFX board, reden hiervan is omdat in de tijd dat de RFX uitbreiding op de markt kwam, EMU vrijwel meteen daarna is gestopt met hun EMU samplers wat ook meteen verdere ontwikkeling van het OS (EOS) stil legde. Hierdoor zijn er een hoop mensen achter gebleven die altijd problemen hadden met het RFX board in hun EMU sampler.

Details:

EOS v4.7
128Mb RAM
128 stemmen
ADAT Expansion board (2x uit 1x in)
Digital Expansion board AES / SPDIF
DWAM Expansion board
32MIDI kanalen
40Gb Seagate Harddrive (e4xt heeft maar 2GB)

Verder komt de sampler met rack oren en dikke manuals

Richt prijs = 600 euro, ik sta open voor onderhandelen.

Meerprijs (vaste prijs) - 100 euro:

Draadloos Logitec keyboard (keys gelabeled), geen gepruts meer met dials en knoppen op de sampler zelf.
SCSI kaart voor in je pc zodat je samples heen en weer kan sturen van pc (soundforge bijv) <--> sampler.
Externe SCSI CD-RW drive.
SCSI KABELS - voor CD-RW drive / PC (korte en lange 2m kabels).
Een set sample cds van emu.

Gratis: Software om je sampler op je pc te kunnen bedienen. Let op! Hier moet ik naar op zoek, weet niet meer wat ik hiervoor gebruikt heb. Dit dus even onder voorbehoud aangezien ik niet de tijd heb om hier diep in te duiken als ik het niet snel kan vinden.

Foto komt nog. Afhalen lijkt mij het handigst aangezien de sampler een ton weegt met al deze extra's in de behuizing. Versturen of zelfs brengen is ook een optie (als het redelijk in de buurt is). Kosten van versturen of brengen (mijn auto loopt 1 op 5 en zuipt ron98 ) worden dan extra in rekening gebracht.

Geen ruil-deals, ik ben bezig met opruimen aangezien ik al lange tijd niks meer met muziek doe wegens andere hobby en een baby.
 
Last edited by a moderator:
Alles voor de meerprijs mag nu gratis weg.. Blijft anders toch alleen maar liggen.
 
Voor de duidelijkheid, de gratis extra's mogen alleen weg in combinatie met de sampler en zullen niet los aangeboden worden zonder aankoop van de sampler.

Prijsdaling: 450 en voor een aankoop tijdens dit hele weekend gratis verzending of persoonlijke bezorging tenzij je meer als 90 minuten bij me vandaan woont. Verder sta ik ook nog steeds open voor counter offers :)
 
Update:

Omdat ik te inaktief ben geweest op het forum en ook mijn email waar mijn forum account mee verbonden is niet goed in de gaten heb gehouden heb ik helaas een potentiele koper misgelopen (sorry Rezonator62). In de tussen tijd ben ik ook het een en ander kwijt geraakt zoals de receiver voor het draadloze keyboard en de pci kaart met scsi aansluiting
(is echter voor 10 euro wel 2e hands op te pikken). Ook de sample cd's kan ik zo niet 1,2,3 meer vinden tussen of in al de dozen op zolder.

Wat ik op het moment kan aanbieden is uiteraard nog steeds de sampler + cd rom drive + 2 kabels voor de drive en pc. Verder doe ik er 2 nieuwe cordial kabels bij met neutrik pluggen en de manuals zijn nog aanwezig.

Sampler staat ondertussen ook voor 575 op marktplaats maar de speciale SF prijs van 450 zal ik laten staan (zeker omdat het een en ander nu ontbreekt), wel komen er evt. verzend kosten bij tenzij je m komt halen. 450 met al deze expansions is echt een hele goede deal lijkt mij als ik zie dat een stuk minder uitgebreide versies voor 350 gaan. Prijs staat dus vast als een huis!

Heb eindelijk ook wat fotos gemaakt :)
 

Attachments

  • DSCN1568.jpg
    DSCN1568.jpg
    60,7 KB · Bekeken: 109
  • DSCN1572.jpg
    DSCN1572.jpg
    57,3 KB · Bekeken: 112
  • DSCN1576.jpg
    DSCN1576.jpg
    60,5 KB · Bekeken: 112
  • DSCN1581.jpg
    DSCN1581.jpg
    42,2 KB · Bekeken: 115
Misschien ruilen tegen iets? Qua studio apparatuur heb ik eigenlijk geen idee wat ik evt. zou willen, wel weet ik dat ik op t moment geen interesse heb in VA's.

Met de ruil accepteer ik evt. apparatuur van mindere waarde met een bijbetaling.

Duurdere apparatuur aanbieden mag ook alleen ben ik niet van plan geld te investeren in nieuwe apparatuur dus het verschil moet dan voor lief genomen worden. Mocht je iets duurders aanbieden waar ik interesse in heb dan valt er misschien iets te regelen qua transport kosten of brengen/halen van mijn kant. Wat ook nog een optie is zijn extra audio/midi kabels erbij van goede kwaliteit.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top