Wat kan ik hiermee ? (Roland TB-303 Baseline Synthesizer)

ja en dan komt er ook bij dat ik hem gratis heb gekregen en dat voelt ookk zo lullig om er dan de hoofdprijs voor te gaan vragen als ik hem wegdoe !
Moeilijke gedoetje dit, maar wel een mooie bling bling dingetje :)
 
ja jullie maken het mij moeilijk !
Want heb ook al een aanbod om een Virus KC plus een novation nova voor 1000 euro over te nemen maar dan zou dit beesje weg moeten hmmmm...

Als je deze instrumenten aanzet heb je denk ik wel snel jouw sound te pakken, maar goed van ruilen komt soms =(

Aan de andere kant heb je wel een bredere setup met de bovenstaande synths...dat zou denk ik ook mijn keuze zijn, maar...eerst eens heel goed proberen, proberen en proberen!

VasC
 
Vakantie lol nee geen mogenlijkheid ben helemaal al verbannen aan dat muziek maken nu al begrijp ik pas sinds een dag of 2 hoe midi werkt ! :D
Nee die maat (Zwager) die zei je doet ermee wat je wilt hehe dus dat is wel een pluspunt !
 
Ja ik merk het dat het een hoop los maakt :)
Maarja ik wil even goed nadenken en goed advies inwinnen wat nu al aardig lukt wel fijn zo een forum :)
 
Ja opzich weet ik nu al dat dit niet mijn ding is.
Want ja ben wat draaien betreft een goed ver gevorderde maar wat produceren betreft echt een nOOb haha, en ja het is niet echt een ding wat je snel doorheb, en wil niet afknappen op het produceren omdat ik er dadelijk niet uit kom met deze TB-303 :)
 
Een Virus KC én een Novation Nova? Ik had geen seconde getwijfeld. Hiermee haal je de meest diverse geluiden in huis, en met allebei kun je verdomd leuke 303-imitaties doen, mocht je het geluid ooit gaan missen! Een 303 is gaaf, érg gaaf, maar als het je sound niet is zou ik hem direct wegdoen en andere vette shit voor halen!

Met bovenstaande combi (Virus en Nova) heb je meteen genoeg synth-arsenaal om in combinatie met wat software dikke, DIKKE tracks te maken! :okdan:
 
Ja kan die 2 overnemen van iemand met geldnood voor 1000 euro alleen ja dan moet ik dit beesje kwijt eerst !
:)
 
Mono Poly

Inderdaad een juist gebaar echter had ik dat altegen hem gezegd en hij zei weer nee koop dan je spul wat je nodig heb.
:)
 
Als hij die tb-303 verkoopt mag hij de donateur minimaal de helft geven.
Dat lijkt mij wel gepast.

ook waar..


tb 303 is een simpel en logisch instrument hoor, die handleiding maakt het eerder moeilijk


toch grappig dat dit vandaag de dag nog steeds kan :verkoght:
 
Ja en toch is dat zo :) zijn woorden zijn neem dat ding mee of verkoop hem en koop jezelf de nodige spul ervan :) ik doe er toch niets meer mee :P
Ja wie ben ik om nee te zeggen.
 
Back
Top