• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Behringer DDX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe19

Gedeactiveerd account
Lid sinds
7 oktober 2003
Berichten
378
Te koop:

Behringer DDX-3216 in goede staat. Op de ventilator zit waarschijnlijk wat stof op en moet misschien is uitgeblazen worden, voor de rest perfect in orde :)

Digitale tafel met in totaal 32 kanalen, vier ingebouwde effectprocessors en 16 bussen! Per kanaal viervoudig volledig parametrische EQ, compressor/limiter/gate, sweepable laag-af filter en 17 gemotoriseerde 100 mm faders. De tafel is 19" monteerbaar (met rackbeugels)

Mag weg voor 55O euries

Af te halen in Opwijk België !
 
Indien er iemand nog deze week achterkomt krijgt ie 25€ snelheidskorting :)

dus -> 525€ voor dit monster met uit te blazen ventilator :) !
 
Gaat eerst nog eens binnen voor een groot onderhoud, blijkbaar viel dat nog te regelen met de verzekeringen, dan ben je zeker dat als ie terug te koop komt je +- een nieuwe hebt :)
 
Toch niet binnen geweest, maar heb de firmware wel geupdate naar V1.12

Omdat hij echt in mijn weg staat ga ik mijn prijs lager zetten dan wat ik er normaal van zou willen.

Wat wil ik nog even kwijt:
- De ventilator maakt nog altijd een beetje geluid, dus uitblaze nof vervangen
- Nu en dan start hij niet volledig op, dan moet je hem even afzetten en
terug opzetten. Eens opgestart werkt ie wel perfect :)-

Prijs: door de kleine schoonheidsfoutjes hierboven en omdat hij in mijn weg staat mag hij voor 300 € de deur uit!
 
Omdat hij ECHT in mijn weg staat EN

! De ventilator maakt nog altijd een beetje geluid, dus uitblaze nof vervangen
! Nu en dan start hij niet volledig op, dan moet je hem even afzetten en
terug opzetten. Eens opgestart werkt ie wel perfect

DEZE WEEK: 200€ !!!!!!!!!!

Denk niet dat er al ooit een zo laag gegaan is hier :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top