Behringer DDX 3216

Vizion

Rock Solid
Lid sinds
7 mei 2002
Berichten
2.327
Locatie
zero-two-two-niner
Dit lijkt me wel heel erg goedkoop..!! :)


Last-Minute superaanbieding!!! Behringer DDX 3216.
Feedback heeft nu een wel heel bijzondere last-minute aanbieding! De Behringer DDX 3216 met totaal 32 kanalen, vier ingebouwde effectprocessors en 16 bussen! Per kanaal viervoudig volledig parametrische EQ, compressor/limiter/gate, sweepable laag-af filter en 17 gemotoriseerde 100 mm faders. De tafel is 19"monteerbaar. Ga digitaal voor nog geen 700 Euro! Waanzinnig? Dat is het zeker!
Van 1.379,- voor 699,-

Voorpagina van www.feedback.nl
 

Attachments

  • behringer_ddx_3216.jpg
    behringer_ddx_3216.jpg
    7,2 KB · Bekeken: 107
Ddx 3216

Ddx 3216

Last-Minute superaanbieding!!! Behringer DDX 3216.
Feedback heeft nu een wel heel bijzondere last-minute aanbieding! De Behringer DDX 3216 met totaal 32 kanalen, vier ingebouwde effectprocessors en 16 bussen! Per kanaal viervoudig volledig parametrische EQ, compressor/limiter/gate, sweepable laag-af filter en 17 gemotoriseerde 100 mm faders. De tafel is 19"monteerbaar. Ga digitaal voor nog geen 700 Euro! Waanzinnig? Dat is het zeker!
Van 1.379,- voor 699,-



Echt geen geld,heb zelf wat meer betaald......
 
Ik zie 'm niet hoor. Ze hebben nog wel een b-stock exemplaar voor €999.- (bij 'aanbiedingen' > 'recording')
 
tjeezus...das goedkoop.....heb dat ding ook Adat ins ?
 
Bericht door een moderator:
Samengevoegd...


Linkje naar de specs: http://www.behringer.com/DDX3216/index.cfm?lang=ENG

DANALOG DDX3216's performance can be augmented using the ADA8000 option, increasing the number of mic preamps to 20. Signal conversion can be processed at 44.1 or 48 kHz with 24-bit resolution. The ADAT® inputs and outputs can be operated independently as long as there is an identical wordclock signal. The integrated A/D and D/A converters ensure optimal signal conversion without any distortion or signal deterioration.

http://www.behringer.com/ADA8000/index.cfm?lang=ENG
 
Das wel heel lekker zeg. Krijg gelijk zin om mijn Yamaha 01v te verkopen. Maarja, even reeel... ik schiet er weinig mee op.

Wel een superaanbieding zeg!
 
tot wanneer geldt dit? :confused: of meer vanaf wanneer? enkel in dat uitverkoop weekend? anders haal ik um morgen al! :D
 
geen demo exemplaar ofzo? of met beschadiging? Want kreeg vandaag ook de feedback mailing en daar was ie toch echt duurder.
 
Ik denk er soms wel eens over om mijn mixer te vervangen voor een digitale. SNapshot bieden gewoon een supergroot voordeel. Je kunt supersnel weer aan de slag.

Maar ja.....hoe goed is deze nu eigenlijk........

Er zijn zat reviews van maar het prijs verschil moet hem toch ergens in zitten?
 
Heb er zelf geen seconde spijt van gehad.In combinatie met Adat uitbreiding ,goede preamp (in mijn geval een Mindprint Envoice) en een betere galm dan erin zit...in mijn geval een MPX1....zijn er hele behoorlijke resultaten mee te halen hoor!
 
ik heb de DDX voor 2000EUR(!) gekocht toen hij pas uitkwam! Nooit spijt van gehad!
Maar ja... ik hoef dan ook geen overgespecificeerd-beter-dan-professioneel spul, 24bit-196kHz, 142kanalen, etc...
Wil je een hele leuke DIGITALE mixer met veel geavanceerde opties en uitbreidingsmogelijkheden, gewoon voor thuis of live: dit is je ding!
 
Mikser

Mikser

Phew, en de MusicStoreKoeln volgt met € 666 !
 
Re: Mikser

Re: Mikser

Origineel geplaatst door conso
Phew, en de MusicStoreKoeln volgt met € 666 !

Ja maar een apparaat als dit koop ik dan toch liever iets dichter bij huis.
 
Re: Mikser

Re: Mikser

Origineel geplaatst door conso
Phew, en de MusicStoreKoeln volgt met € 666 !

hail

volgens mij gaan tascam en yamaha hier toch serieus last van krijgen :D

dus zakken met die prijzen
 
Re: Mikser

Re: Mikser

Origineel geplaatst door conso
Phew, en de MusicStoreKoeln volgt met € 666 !

een duivels prijsje.... :duivels:
 
Re: Re: Mikser

Re: Re: Mikser

Origineel geplaatst door Acidfever
Ja maar een apparaat als dit koop ik dan toch liever iets dichter bij huis.


Ja, dat zou ik zelf ook doen (en mijn intuitie zegt met een Behringer mixer helemaal).

Gisteravond was -ie daar echter nog € 999, dus misschien reagereert Duitsland nu op de lagere Feedback prijzen? Zou een goeie zijn...
 
Back
Top