• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Ruil: MFB Synth, Yamaha sequencer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
9 december 2002
Berichten
7.309
Locatie
la côte belge
TE RUIL:
een MFB Synth 1 in nieuwstaat.
is een speciale versie(!) met audio input en noise waveforms.
komt met handleiding en adapter
gekocht augustus '07 van geschirrspüler, denk voor een 300a350 euro (exacte prijs vergeten, dit is dus de prijsindicatie).
Klinkt heel goed, bij geen belangstelling hou ik deze gewoon, heeft een hele leuke klank

een Yamaha QX5FD sequencer.
heel uitgebreide sequencer met een soort "riff" feature die live heel handig te gebruiken is om bepaalde delen van een song erin te gooien..
handig met ingebouwde floppy drive.. software en nederlandstalige handleiding incl... prijsindicatie 125 euro.
Ik kan er zelf niet goed mee om, hou deze al jaren aan de kant als midi player voor live optreden, maar heb vorig jaar goedkoop een MC-500 gescoort en ik kon al uitstekend werken daarmee dus de Yamaha is overbodig geworden (alhoewel die m.i. uitgebreider is)



eender welke ruilvoorstellen toegelaten, maar voor de volledigheid enkele dingen opsommen waar ik interesse in heb:
sherman filterbank - roland sh synths - Apple ][ computer - Nintendo Wii
 
ook nog interesse in: (eventueel met bijbetaling)

Kawai k3r
Ensoniq ESQ-m
Yamaha RY30 + cards
Roland MKS synths (alles behalve de 10, 30 en 50 - geen samplers)
Roland JSQ-60

andere voorstellen steeds welkom.
 
verder materiaal dat ik vanaf moet:

Quiklok X statief (enkel) met 2 beugels voor 2de synth erbovenop
in perfecte staat.



Dit alles beschikbaar voor ruil.
Laat maar komen :)
 
Heb me vergist met die prijsindicatie voor MFB.. moet 250 zijn ipv 350

Dus:
MFB Synth 1 met alle mods
Quiklok X statief eventueel met heavy duty quicklok beugels voor 2de synth
Yamaha QX5fd

dit alles te ruil..
 
nog een extra synthje in de verkoop/ruil, heb geld/spullen nodig, liefst zoveel mogelijk tegelijk.. PM je voorstel!

Kawai K1 -> serieus onderschat.. maar ik wil een rack of tabletop versie, staat momenteel bij een kennis als midikeyboard.
(rp: 100,-)
Yamaha QX5FD

MFB Synth 1 extended

Quiklok X synth statief

stevige Quiklok beugels voor 2de synth

casio rapman
 
Schopje!

ontzettend veel interesse in het begin, maar nog niets concreet...
Nog even voor de duidelijkheid, richtprijs mfb is 250 euro
 
Schopje!

Geen RUIL, centjes nodig

MFB Synth 1 incl filter input mod en noise mod 250 euro

Yamaha QX5FD incl handleiding en disks 100 euro
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top