• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha Motif Rack ES + Roland RD-100

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kuipertje

Nieuwkomer
Lid sinds
11 juni 2007
Berichten
18
Na het lezen van de Yamaha S90ES thread ben ik em uit gaan proberen. Werkelijk briljant :{ Daarom te koop:

Yamaha Motif Rack ES in flightcase: 1000,-
Roland RD-100 Stagepiano: 500,-
 
In zeer goede staat, enige gebruikssporen zijn een paar zeer lichte krassen op de bovenkant



Inclusief 2HE 19" Stagg (abs) flightcase


En verder natuurlijk alle originele boekjes en software.


Ik heb hem nog geen jaar, dus er zit nog een dik jaar garantie van Yamaha op (tot 21 juni 2009) De originele factuur en garantiebewijzen zijn erbij.


De module is zowel on stage als in de studio gebruikt, maar altijd in de flightcase vervoerd en met voorzichtigheid behandeld.
 

Attachments

  • DSC00237.jpg
    DSC00237.jpg
    160,9 KB · Bekeken: 24
De Roland RD-100:


Aan boord zitten:
- 2 Piano geluiden
- Een clavecimel (Harpsichord)
- Een vibrafoon
- 2 EP geluiden
- Kerkorgel
- Strings
- Honkey Tonk piano
- Een acoutische bas (in split)

Verder een 2 kanaals sequenzer, midiaansluitingen en metronoom.

De bovenkant en de onderkant zijn van metaal en de zijkanten van massief MDF. De zijkanten aardig te lijden hebben gehad, maar als je wilt maak ik die weer als nieuw voor je (ze zijn namelijk zeer eenvoudig te demonteren en te spuiten.)

Deze piano is vooral thuis gebruikt, maar ook regelmatig on stage en in de studio.

Het originele sustain pedaal, de voedingskabel en de originele handleiding zitten er bij.
 

Attachments

  • DSC00233.jpg
    DSC00233.jpg
    143,2 KB · Bekeken: 18
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top