• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha Motif Rack - Near Mint

Prijs
375 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Takegawa

Ouwe rot
Lid sinds
14 februari 2015
Berichten
998
Prachtige staat, geen sporen van rackinbouw aan de oren, gewoon near mint, ook bovenop de kast!

Ik heb er drie vanwege het in kunnen bouwen van meerdere PLG kaarten.

Ik heb een CS6R gekocht dus daar kan ik ook 2 kaarten in kwijt, dus deze Motif Rack mag naar een nieuwe gelukkige eigenaar. Dit is de mooiste van de drie, dus als je net als ik blij wordt van strakke gear is dit je ding.

NB! Powergrand op de originele Rack is de allerbeste pianopatch van de gehele Motif-serie, so you know. Sowieso wordt door veel mensen de originele Rack als veel beter klinkend beschreven. Ik heb zelf ook de XS gehad en kan dit beamen, was enorm teleurgesteld dat deze een stuk duffer klonk, en dat voor een 'upgrade'. Daarom zie je ook zelden een originele Rack te koop maar staat heel Reverb vol met ES en XS racks.

Prijs is SF waardig en daarom vast, gaat over een week op Reverb voor 30% meer, staat er nu slechts eentje te koop voor ruim 600 euro, in minder mooie staat.
Ophalen heeft de voorkeur, maar ik kan eventueel tegen verzendkosten super degelijk verpakt toesturen, wel op eigen risico uiteraard.

Mooie dag allemaal!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top