Pi - Damn I'm So Good (ft ???)

I LIKE PIE!
Goeie poeier.

Compressie is wel wat aan de strakke kant vin'k.
 
^^ Ja, ik hou wel van een beetje over compressed sound. Maar is dit TE?

Dank voor de voet-terug! ;-)
 
Lekker hoor! 8~

ik heb niet echt verstand van dit soort muziek, maar het klinkt alsof het zo in een club gedraaid zou kunnen worden.
 
Weer echt knetter vet! Wanneer komt je album uit. Ik koop um dan echt. Deze stylo en ook de rest van je producties vind ik echt top notch man! Keep on!
 
Bedankt voor het luisteren! :okdan:

Enneh... een album? Naahh, ik weet het niet hoor.
Als ik 3 tracks verder ben vind ik deze al lang niet meer vet. Zo kom ik steeds niet aan genoeg tracks :stupid
Download gewoon alles wat ik hier post, dan maak je je eigen album maar ;-)

Heeej... uit Holten zie ik nu! Heb ooit in Wierden gewoond, ken je vast wel! :D
 
Net nog even over de holterberg gejogged ..heerlijk hier om uit te chillen. Not much to do though.

Vin vooral de gechopte sample lekker icm de funky home made basis. Werk zelf ook vaak op die manier..blijft lekker...ableton 7 maakt dat nu helemaal lekker werken met die slice functions...en ext fx en ext instr. functies....gewoon een analoge bak in je project slepen :)

Yeah!
 
De holterberg roelt! ;-) Vaak gechilled, en nu nog steeds als ik mn oude matties opzoek in't oooosstnnNN :-) :halleluja
Ben nu al weer 10 jaar Utrecht-en-naar of zow?!
 
Enorm lekker vanaf de eerste seconde!
Ik kan niet anders zeggen...

Niets uitbrengen?
Heb je last van een gebrek aan ambitie?
Dit is het echte werk hoor!
 
Laatst gewijzigd:
klinkt zwaar ok, zeer lekkere baseline en rap, beat, fx, lead en alles eigenlijk! :okdan:
 
top track gast!
die akkoordjesdingessen zouden van mij een vettere sound mogen zijn
klapt die kick niet ietsje te hard met die bas dr bij? of andersom

hij gaat in mn mappie :)
 
FANTASTISCH :halleluja

enige opmerking is dat ik zelf het mooier had gevonden als je in het refrein de zin : look at me, volledig had afgespeeld in plaats van die gates er over.

heerlijke track om online te ontdekken. Thnx!
 
Met welke plugs is dit tot stand gekomen? UAD in the house again? Ik heb er sinds kort ook eentje met alle plugs erbij en ben er helemaal gelukkig mee. Hoop dat ze snel met een kaart komen die meer aan kan. De Liquid Mix is ook zeker dik alleen kan ik niet goed wennen aan de interface van de EQ..maar dat is een ander verhaal ;)
 
yep, lekker trackie


:okdan:
 
Hey nog meer feedback... dank weer!!

@tragmadat
Nee, niets uitbrengen nee, niemand moet m'n muziek... Het past meestal niet bij de stijl van het label... of de labels gaan falliet als ik ze email ;-)
Heb je suggesties?

@quifster
Hey! Alles ok?
De sample 'look at me' is een stukje uit een zin... maar zegt geloof ik niet eens 'look at me' ... het zijn echt allemaal snippers... gewoon knip en stop. Zelf vind ik dat wel lekker raw klinken! Maar tnx voor het luisteren :okdan:

@xpanded stereo
UAD is wel aanwezig voor de mix (waar ik overigens NOOIT tevreden over ben). Verder gebruik ik m'n eeuwige setje: Pro53, Kontakt, Drumatic 3, ImpOsc en Oddity.

PIE :okdan:
 
Back
Top