[track]sferischer improvisatie

oli303

Ouwe rot
Lid sinds
20 september 2002
Berichten
953
Locatie
BelgoLand ergens op nen berg
kBen nogal bedrijvig geweest met het uploaden.

Dit is iets meer met cosmische muziek te vergelijken.

De link:
http://oli3030.tripod.com/slain.mp3

De manier van werken was vrij basic : geen sequencers, geen notators, geen ..., gewoon improvisatie op m'n synths. ja, met de hand gespeeld en niet getekend in 1 of ander programma!

Aub, breek het niet te veel af, please... maar wees toch fair met kritiek.
 
Laatst gewijzigd:
afbreken? waarom afbreken?
ik vind deze echt wel goed. echt wel mijn stijl van muziek. :z
Het is niet omdat geen standaart hardcore/trance is dat dit hier niet geaccepteert kan worden.
De manier waarop je te track hebt opgebouwt vind ik wel heel mooi gedaan.
Ik vind het mooi hoe je de verschillende synths over mekaar gooit
en manipuleert.
Je weet wat je doet en doe dus zeker verder en laat het hier horen.

greets isnieZot
 
Origineel geplaatst door isnieZot
De manier waarop je te track hebt opgebouwt vind ik wel heel ...
Er is geen opbouw. Ik heb gewoon wat geimproviseerd. Ik had wel een paar dingen op voorhand in mijn hoofd, maar ik heb niets gecomponeerd of zo... gewoon recorden wat je speelt...
 
ik heb het volume op een zachtere stand gehouden want de geluiden zijn nogal rauw
maar ik vind dit wel goed voor een live track! doet me denken aan 'klaus schulze - wahnfried 1883'
hoeveel synths heb je gebruikt en welke?
misschien dat de intro geluiden wat harder hadden gekund t.o.v. van wat daarna volgt (of de rest zachter :))
 
Origineel geplaatst door Bahamut
ik heb het volume op een zachtere stand gehouden want de geluiden zijn nogal rauw
maar ik vind dit wel goed voor een live track! doet me denken aan 'klaus schulze - wahnfried 1883'
hoeveel synths heb je gebruikt en welke?
misschien dat de intro geluiden wat harder hadden gekund t.o.v. van wat daarna volgt (of de rest zachter :))

Volumes perfect juist aftunen is nogal lastig als je live speelt, wat hier het geval was.
Hetgeen ik gebruikt heb : juno-106, jx-3p, A3000, Micro Modular en alles verzopen in de reverb van ne goedkopen behringer virtualiser pro...
 
de originele link werkt weer
oh dus toch wat verschillende spullen gebruikt, ik dacht eerst dat alles uit 1 synth kwam namelijk :o
 
Origineel geplaatst door Bahamut
de originele link werkt weer
oh dus toch wat verschillende spullen gebruikt, ik dacht eerst dat alles uit 1 synth kwam namelijk :o
Het is met 3 klavieren gespeeld en de modular genereerde tegelijkertijd die rare geluiden in de achtergrond...
 
Back
Top