BFD2 is released

Heb even de samples op hun site gechecked en het klinkt verdomd goed zeg, damn vooral die snares en bekkens waren echt vet. Ziet er ook allemaal overzichtelijk en zeer tweakbaar uit. Indrukwekkende groovelist ook.

*zucht* Alleen heb ik 2 maanden geleden EZdrummer + div. add on packs gekocht voor een hoop €'s. Ben bang dat dit stukje software even ergens onderaan op de lijst verdwijnt en pas na verbouwing van de studio weer te boven gaat komen als een evt. aanschaf.
 
Vooral die sequenser is vet, was altijd zo omslachtig om de midi file te knippen plakken in cubase. Kan niet wachten tot ik het kan gebruiken!
 
Ik wacht lekker op DFH Superior 2 :)
Zeker gezien ik DFHS al heb en ik zojuist zie dat de upgrade naar 2.0 erg goedkoop gaat worden *klik*
 
Vet, dit. Ben erg benieuwd..

Aanrader is trouwens die 'making of' die op de BFD site staat.

Edit: maar nogsteeds hoor ik bij de geluidsvoorbeelden dat het geen echte drummer speelt ofzo, maar ik denk dat je daar ook niet op moet doelen als je dit gaat gebruiken, denk ik. Iemand hier die dit in de ((semi)prof) praktijk gebruikt ?
 
Iemand die al wat meer ervaring heeft met BFD2 ondertussen? Ben benieuwd, vooral naar het sequencer gedeelte of dat een beetje lekker werkt icm met een DAW. Er staat deze maand een uitgebreide review in de SOS.
 
Back
Top