• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Synth, sampler, mixer & analoge drummachines

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

UserTronix

Ouwe rot
Lid sinds
4 november 2002
Berichten
547
Locatie
Amsterdam
Wegens uitdunning studio, wil wegens tijdgebrek met een minimale setup verder;

MPC-1 Music Percussion Computer analoge drummachine, inclusief Kenton Pro-Kadi & flightcase. Dit is de ex-MPC-1 van Monopoly, zelf vrijwel niet gebruikt. Een prachtige machine, maar ik heb er helaas de ruimte niet voor. €550,-

Waldorf Microwave I met Access programmer. De MW met het analoge Waldorf filter. €600,-

Ensoniq Mirage rack. Enorm compleet pakket, waarschijnlijk niet completer te vinden, vele sounddiscs waaronder tevens het Soundprocess OS dat van de Mirage een 16 parts multitimbrale synth met analoge filter maakt. Originele Ensoniq voetpedaal, originele parameter kaart, originele handleidingen etc. €300,-

Akai MG614 6 kanaals stereo mengtafel met 4 sporenrecorder ingebouwd. Prachtige MPC60I vormgeving. €90,-

Amdek RMK-100 analoge drummachine destijds door Roland Canada als DIY pakket op de markt gebracht. Mooie romige bassdrum a la de TR808 en lekkere analoge hihats en snare. Sequencer moet nagekeken worden, maar alle geluiden en het accent zijn makkelijk te triggeren met bv. een Roland TR drummachine. Geweldige drummachine om te modificeren, standaard zitten er al interne trimpots op voor diverse dingen waaronder het decay van de bassdrum. €100,-

Teac W6000R 19" 3 units pro opname dubbeldeck. Prachtige opname- en afspeelkwaliteit, pitchcontrol, afstandbediening. Dolby B-C NR NX Pro, vergulde in- en uitgangen. €175,-

Yamaha E1010 analoge delay. Makkelijk te voorzien van bv. een CV naar delaytijd modificatie. Optisch in iets mindere staat, de gebruikelijke rackschade en een enkele letter is vervaagd. Technisch perfect. €175,-

Yamaha DX-100. Lekkere compacte 4-op FM synth. Heeft een gebroken tandje, verder perfect. €125,-

MPC synctrack. Tapesync naar Dinsync interface nieuw in doos. €25,-

Later volgen meerdere dingen en zal ik ook trachten foto's te maken. Eventuele inruil is bespreekbaar, maar ben niet naar veel op zoek. Waar ik o.a. nog wel naar op zoek ben is een Machinedrum, TR-808 in perfecte staat en een Presonus V-fire.
 
Schopje...


Voor de mensen die vragen om kopieen van sounddiscs en OS-en voor de Mirage. Buiten het feit dat er nog steeds copyrights rusten op deze en ik deze niet wens te verhandelen op SF heb ik bovendien geen tijd om aan deze vraag te voldoen.

Al deze discs zijn nog verkrijgbaar via Syntaur: http://www.syntaur.com/mirage.html[/COLOR
]
 
De MG614 heeft een goed nieuw thuis gevonden. De Mirage rack en DX100 blijven voorlopig.

Blijft over;
Yamaha E1010
MPC-1
MPC Synctrack
MW1 + programmer
Teac W6000R
 
Mirage is verkocht. DX100 is terug in de verkoop.

Komt bij een Maestro (semi) analoge Soviet synth met arpeggiator voor SH101-achtige baslijnen. Vier stemmig, enorm mooi en vol filter. Deze wens ik graag te ruilen tegen een Presonus V-fire of iets anders leuks bv. combinatie met een monomachine of machinedrum o.i.d. Ruilwaarde rond de 300 euro.
 
Komt nog bij een Roland MC-16 geheugen backup/uitbreiding. Voor o.a. de MKS-20/30, GR700 en ik meen dat dv. de TR-909 deze ook eet. In originele verpakking.

50,-
 
MPC-1 drummachine blijft. Voor de rest een schopje. Losse Microwave is eventueel in te ruilen voor een Blofeld.

Komt nog bij een Novation Remote 25 voor 150,-
 
En nogmaals een schopje, mocht er alsnog interesse zijn in de MPC-1 laat het even weten, wellicht verkoop ik deze alsnog.
 
MPC-1 en Yamaha E1010 zijn gereserveerd.

Mocht er interesse zijn in de losse MicroWave I programmer voor 375,- laat het weten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top