• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tascam388 8sporen+mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
Lid sinds
27 augustus 2002
Berichten
12.833
Locatie
limburg
ik vind geen tijd om hem te repareren, daarom te koop.
8sporen 1/4inch bandrecorder+ dbx, 8/8/2+8/2 mixer met 100mm faders en 3bandsparam.eq per kanaal.
moet oa worden schoongemaakt+ mogelijk monitorpot vervangen en nieuwe snaar voor recorder.
originele servicemanauls zitten erbij.
richtprijs ?, 235euro?, bieden kan ook
foto is niet die van mij, die ziet er iets beter uit, orginele volgen
 

Attachments

  • tascam388.jpg
    tascam388.jpg
    24,8 KB · Bekeken: 30
hierbij enige foto's van het apperaat zelf.
de mixer ( mits geserviced) is vind ik, het sterkste deel van het apperaat. geen van de oude tascam tafels heeft zo'n eq: 3 sweepables. klinkt echt geweldig. en dankzij de 100mm faders is fijn regelen van het geluid heerlijk comfortabel.
de recorder ( moet ook servicebeurt) is ruisvrij dankzij de 8kanaals dbx, en heeft een goede tapesound. ook handig is dat hij makkelijk te vinden 1/4 inch tapes gebruikt.
kortom er zal mogelijk wat tijd en wat geld nog inmoeten maar hij is het wel waard. alleen ik heb de tijd niet, zo is afgelopen 2 jaar gebleken.
indien geintereseert, of vragen , laat maar horen , bieden mag ook.
 

Attachments

  • 0.jpg
    0.jpg
    269,9 KB · Bekeken: 31
  • 1.jpg
    1.jpg
    459,7 KB · Bekeken: 27
  • 2.jpg
    2.jpg
    32,5 KB · Bekeken: 26
  • 3.jpg
    3.jpg
    24,8 KB · Bekeken: 34
  • 6.jpg
    6.jpg
    185,4 KB · Bekeken: 30
staat momenteel 100€ op marktplaats , moet weg, staat hier al lang genoeg
 
sold, kan slotje op
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top