• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Abstract Data Octocontroller

Prijs
275 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Momenteel op vakantie en kan nu dus geen actuele foto uploaden. Had nog een plaatje op telefoon staan waar je de module in mijn rack ziet. Ik bied aan een Abstract Data Octocontroller waarvan de top PCB is vervangen. draait op de laatste firmware en is dus als nieuw (lettertjes onaangetast) enkel het ledje op spoor 8 heeft een andere lichtere blauwe tint. Je krijg van mij ook de oude top PCB erbij en de doos. Prijs is vraagprijs. Zodra ik volgende week terug ben kan ik hem z.s.m. verzenden. Prijs is richtprijs!
2970E856-522C-49C8-AEB5-70D69933B1D0.jpeg
 
Een bump en voor de duidelijkheid:

De top PCB is eind maart 2021 vervangen. Reden hiervoor is dat de letters van het frontpaneel beschadigd waren en de bovenste led niet functioneerde. Justin van Abstract Data adviseerde om de gehele top PCB te vervangen omdat heen en terugsturen voor reparatie duurder uit zou pakken. Daarom een new old stock top PCB aangeschaft, vervangen en ge-update naar de laatste firmware. Optisch en technisch dus 100%. Enkel het ledje op spoor 8 heeft een wat lichtere (blauwe) tint ten opzichte van de andere blauwe lampjes. Omdat het synthforum is € 260,00 ex-verzending.
 
Back
Top