• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ableton Live

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

zero1

Ouwe rot
Lid sinds
4 april 2003
Berichten
836
Locatie
Utrecht
Aangezien ik twee licenties voor Ableton Live heb en er maar één van gebruik, wil ik de andere verkopen. Dus bied ik het volgende aan:

Ableton Live v4, licentie inclusief box, d.w.z. de doos met daarin de gedrukte handleiding, installatie CD, CD met loops & sounds, stickers.
De licentie kan uiteraard overgezet worden op de naam van de koper.

Ik neem aan dat Ableton Live hier bekend genoeg is. Zie anders:
http://www.ableton.com

Deze versie 4 heeft uiteraard niet alle toeters en bellen van de laatste versie, maar is nog steeds prima bruikbaar op Win 98/2000/XP en Mac OSX. Ook op minder sterke computers draait deze versie nog prima (PC: > 600MHz, Mac: > G3).

Ik vraag hier 200 euro voor. Ophalen in Utrecht (loopafstand van het Centraal Station), verzending uitsluitend na vooruitbetaling, verzendkosten 10 euro). Geen ruil.


Na overzetten van de licentie is hij voordelig te updaten naar de nieuwste versie (v7). Zie de Ableton site voor alle details.

Een update naar Live 7 (download) kost je 149. Dus totaal betaal je dan 200 + 149 = 349 euro. In plaats van 419 euro nieuw.
Als je de boxed versie wil (met oa gedrukte handleiding) kost de update 179, dus totaal betaal je dan 200 + 179 = 379. In plaats van 499 als je het nieuw koopt.

Voor de v7 Suite (met alle instrument plugins) is het verschil nog groter: je kunt updaten naar v7 Suite voor 349 (download) of 449 (boxed), terwijl je daar anders 649 (d/l) of 799 (box) voor zou betalen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top