• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Ableton live 10 Suite / NI Komplete 11 / UHE Diva / Puremagnetik Century

Prijs
1 Euro
Conditie
Nieuw

Lamp

Stamgast
Lid sinds
18 januari 2008
Berichten
405
Te druk vanwege werk, dus ik ga een aantal heel fijne licenties van de hand doen.

Native Instruments Komplete 11: 200 euro

Je kunt naar Komplete 13 updaten voor 199 euro (zie bijgevoegde screenshot). Je zou dan ipv 599, maar 399 kwijt zijn voor deze bundle.​

UHE Diva: 75 euro

Fantastische synth. Mijn persoonlijke favoriet. Doet best wat pijn om het te verkopen, maar wellicht krijg ik er ooit weer tijd voor.​

Puremagnetik Century: 150 euro

Puremagnetik Century Een licentie voor deze hoogwaardige samplecollectie / synths, die nog altijd regelmatig wordt aangevuld. Dit betreft dus hun complete collectie!​

Ableton Live 10 Suite: 200 euro

Je kunt naar Ableton Live 11 Suite updaten voor 199 euro (zie bijgevoegde screenshot).​


Screenshot 2022-03-13 at 16.11.33.png




Screenshot 2022-03-13 at 15.45.33.png
 
UHE Diva is verkocht.

Verder staan de prijzen niet in steen gebeiteld. Indien je een redelijk voorstel weet te doen, dan komen we er vast wel uit.
 
Komplete 11 is verkocht


Ik heb ook nog Soundtoys 5 te koop. Blijkbaar moet je die wel loskoppelen van iLok, wat 50 euro kost per licentie.

175 euro (125eu voor Soundtoys 5 + 50eu licentietransfer) is wat ik in gedachten heb.

Met Black Friday ga je 250 euro betalen.
 
Back
Top