Zondag - Moog Voyager dag - Doepfer dag - MH

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Wie gaat er aanstaande zondag naar MusicHouse om gereserveerde Minimoog Voyagers te bevuilen?

Rob Hordijk geeft overgins ook een demostratie op een >100 modules Doepfer systeem om 14:00 uur.

Ik weet niet of ik het ga redden.

p.s. Gelieve geen ik-haat-mh-thread, want dat weten we nu onderhand wel...
 
<belt girofoon>

*slik*

Nee, uit zelfbeschermingsoverwegingen ga ik maar niet ;)

Vind het wel :okdan: dat ze zoiets ondernemen. Als ik geld zou hebben en zou overwegen zo'n synth aan te schaffen zou ik zeker gaan.
 
Wie gaat er aanstaande zondag naar MusicHouse om gereserveerde Minimoog Voyagers te bevuilen?

pas op he! wel met je vette vingertjes van mijn Moogje afblijven :D

tering, nog 3 nachtjes slapen en ik kan bijna niet meer wachten! kan dat niet wat sneller???
op deze manier ga je MH vanzelf haten... (grapje!)
 
Heb de post gehad! Neem de fototoestellen maar mee!!! 9 Voyagers!!!:stupid
 
Music House heeft sinds een paar minuten een hele mooie (nieuwe) foto van de Voyager op de homepage, die moet je echt even bekijken. Vooral de blauw oplichtende (!) pitch & mod wielen komen erg mooi uit op deze foto. :{ :{ :{
zucht... was het maar vast zondag
 
Yeah,

Ik ben ook van de partij zondag. Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe-oude ontwerp van Bobber..
Ook even de Demo checken van het mega MH doepfer-modular. Cool.


G-force.
 
Kan helaas niet!:stupid Heb Martijn gesmeekt om het niet op de zondag te doen,

en wat gebeurd er??? Godverrr....!:(

Hoop dat mensen die wel gaan, wat foto's nemen!!! Please????:D

Peace...
 
Origineel geplaatst door Mk II
Music House heeft sinds een paar minuten een hele mooie (nieuwe) foto van de Voyager op de homepage, die moet je echt even bekijken. Vooral de blauw oplichtende (!) pitch & mod wielen komen erg mooi uit op deze foto. :{ :{ :{
zucht... was het maar vast zondag

Jaaah!!! Die blauwe wielen vindt ik ook te geil!!! :{
 
Hoop dat mensen die wel gaan, wat foto's nemen!

don't worry: het wordt allemaal vastgelegd op de gevoelige plaat. Overigens: er staat nu ook een foto van de complete stapel Voyagers op de MH site, op de Occasions & Vintage pagina. Imposant gezicht...

nog twee nachtjes slapen !!!
 
ff puur om te zorgen dat deze info nooit meer verloren gaat:

De signature versies van de Minimoog Voyager die via MusicHouse verkocht zijn:
114 : 151 : 467 : 471 : 472 : 473 : 475 : 476 : 482

Synthforumleden meldt u serienummer...
 
Origineel geplaatst door Mangina
Heb Martijn gesmeekt om het niet op de zondag te doen

Ik wist niet dat je uit Staphorst kwam, Mangina...:)
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
hmmmmm....
Weet iemand of de winkels in het centrum ook open zijn (koopzondag) ?

Dan gaat het NOG makkelijker :)

Hehehe LOL :duivels:
 
Ik probeer om 14:00 uur, hopelijk al een half uurtje eerder aanwezig te zijn...

Ik moet om 16:00 uur weer in het eindhovense zijn, dus...
 
morgenavond zal ik mijn serienummer onthullen en misschien een eerste indruk/recensie posten.

nog +/- 12 uur en dan is het zover !!! dan heb ik 'm (of is het haar?). ik heb vandaag gewoon even tegen die stapel dozen aan staan rijen, zo geil werd ik er van...
 
Dames en heren, vandaag is het dan eindelijk zover: V Day !
Na maandenlange speculaties en dagdromen kan ik eindelijk mijn MiniMoog Voyager in ontvangst nemen. Kraamvisitie uitsluitend vandaag van 12.00 tot 17.00 bij Music House in Utrecht. En ja: het is koopzondag dus neem je vriendin en/of maitresse gerust mee :)
 
...En wat is dat een fijn bakkie, zeg, herejezus, ben er net ff geweest, maare pfiieew...8D
 
Back
Top