Iemand met een Dynacord ADD-one en/of ADD-drive

Maurits

Ingeburgerd
Lid sinds
29 juli 2002
Berichten
26
Mijn Dynacord ADD-one is helaas overleden en wil graag weten of het rambordje voor de ADD-drive nog ok is. Wil nl. niet graag spullen verkopen waarvan ik niet zeker weet of het nog werkt. Ik ben dus op zoek naar iemand die a) zelf een ADD-drive zoekt en/of b) bereid is om mijn bordje in zijn ADD-one te prikken en vervolgens de ADD-drive te testen.

De ADD-one is in mijn ogen een superbak, zeker met de drive erbij. Heb hem een tijdje gebruikt en alles wat er uit kwam had een heel speciaal geluid. Het was zelfs de bedoeling dat ik al mijn drumbakken ging sampelen en voortaan met de ADD-one ging afspelen vanwege dat specifieke geluid en edit mogelijkheden, maar helaas heeft een blikseminslag vroegtijdig roet in het eten gegooid. (voeding kaduuk waardoor alles wat 5V hoorde te krijgen, 15V te verwerken kreeg, met alle fatale gevolgen van dien).

Heb kosten nog moeite gespaard om de ADD-one te laten repareren, maar was te ver heen. De ADD-drive zelf doet het, maar weet dus niet of het rambordje ook niet is 'beschadigd'.

Degene die de drive al wel heeft maar bereid is met mij dit te willen testen kan op een kleine vergoeding rekenen, degene die er nog een zoekt (mits het bordje werkt) heeft dan mazzel omdat hij als eerste de optie heeft het ding over te nemen... :D
 
Back
Top