• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SH-2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
had m willen houden, maar heb geld nodig.....

SH-2 in zeer mooie staat.
helaas ontbreken 2 originele slidercaps, maar daar wordt wel wat op gevonden. hij heeft lang stilgestaan, maar gekraak zit er niet in.
wel af en toe dubbel trigger, merkbaar bij erg korte geluiden (meestal dus niet.) kwestie van contacten schoonmaken of veel spelen.

al met al toch een erg complete synth met een goed geluid.
2 vco's, sub oscillator, pwm, lfo met oa sample&hold, cv gate in en uit, audio in. gewoon een goede synth. 2 vco's licht verstemmen + sub osc + pwm = kamerbreed!
als ik het geld niet nodig had, hield ik m.
450 euro svp.

voor foto, zie slider caps gezocht.... kan m hier niet meer uploaden.
 
o ja, als ik kans zie maak ik nog even een filmpje voor youtube, met mijn sony digitale camera hc40e, die ook te koop is, maar dat terzijde, en post ik de link.
want die SH-2 verdient wel een mooie demo.
 
deze ook, gratis 2 cd's of 1 dvd erbij, naar je eigen keuze uit mijn lijstje!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top