TR808 op ebay

Je weet de juweeltjes er wel tussenuit te pikken :)

Zon Midified TR808 zou ik best wel lusten trouwens.....
 
Origineel geplaatst door Septic
als je onverhoopt eens één dag niet op SF bent geweest...

je moet wel scherp blijven natuurlijk! ;)

maar goed, er wordt nogal eens over prijzen gediscussieerd en dan zijn er altijd mensen die denken dat de prijs zoveel is, en niet anders. maar je ziet, het kan met deze dingen echt alle kanten opschieten.
zo langzamerhand is vintage synthspul toch echt hot. en dat merk je aan dit soort veilingen bijvoorbeeld.
aan de andere kant zijn ze de afgelopen tijd (zonder kenton dan) toch ook echt voor onder de 900 van eigenaar gewisseld op ebay. en op het forum (ik had m wel gezien maar vind dat gewoon te veel geld voor een tr808, ik ben nog niet aan het idee gewend blijkbaar - hoef ook geen midikit) werd dus een heel mooie aanbieding gedaan.
ik zou geneigd zijn mensen die een tr808 voor 1200 aanbieden voor raar te verslijten, maar dat is dus niet terecht blijkbaar.
 
Origineel geplaatst door Septic
Ja en?

Ik wil aangeven dat ze ook wel voor minder ooit te vinden zijn.
Zelfs nu nog, de prijs in de UK van dit exempleer vind ik erg gepeperd.
Het is en blijft maar een 808, leuk maar ook weer niet zo leuk.
 
Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik wil aangeven dat ze ook wel voor minder ooit te vinden zijn.
Zelfs nu nog, de prijs in de UK van dit exempleer vind ik erg gepeperd.
Het is en blijft maar een 808, leuk maar ook weer niet zo leuk.

:)

Ja dat lijkt mij ook wel hehe

Ik ga er ook zeker geen kopen zo duur...808euro voor een tr808 is meer dan genoeg en dan met midi hooguit 1100 ofzo, maar dan moet ie wel tiptop zijn...
 
Die van Dione was een nette aanbieding, jammer dat je het te laat pas gezien hebt :)
 
Origineel geplaatst door Arv
Sjeetje en ik heb mijn tiptop 808 verkocht voor 750.. Was dat effe dom ;-)

nee jongen, dat is een misverstand. iets voor een bedrag wegdoen waarmee je tevreden bent is nooit dom.
je kan niet je hele leven langs een huishoudboekje leven. :okdan:
 
Origineel geplaatst door Leo
nee jongen, dat is een misverstand. iets voor een bedrag wegdoen waarmee je tevreden bent is nooit dom.
je kan niet je hele leven langs een huishoudboekje leven. :okdan:

Ik heb ze toch wel ooit verkocht voor 800 euro als zijnde winkelnieuw met alle manuals erbij
Ik koop ze nu toch wel terug voor die prijs :)
 
Origineel geplaatst door Leo
nee jongen, dat is een misverstand. iets voor een bedrag wegdoen waarmee je tevreden bent is nooit dom.
je kan niet je hele leven langs een huishoudboekje leven. :okdan:

hehe, ik weet het Leo.. Het was ook meer een grapje.. Ik heb hem toen voor dat bedrag gekocht en wegdoen voor meer vond ik niet zo netjes.
Trouwens toch wel een klein beetje spijt van, het is namelijk een geweldige intuitieve machine! Ik krijg met samples echt niet gemakkelijk de flow die 808 standaard uitspuugt.
 
Back
Top