• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Polysix

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lid sinds
29 februari 2004
Berichten
4.476
In prima staat,wat kleine plekjes op het zwart potmeters allemaal in orde,batterijmodificatie op tijd uitgevoerd,factorypatches zitten erin,geheugen werkt goed,het enige is en dat is echt niet moeilijk te verhelpen de c toets in het midden moet even schoongemaakt,alle contacten zijn in orde,dat weet ik zeker want ik heb hem begin dit jaar nog schoongemaakt..Ik heb het zelf nog niet gedaan wegens tijdgebrek.
Deze synth is vorig jaar gecallibreerd en gestemd door de synthdokter.
Deze synths zijn toch ook steeds gewilder en daarom: 325 euro.
Met schoongemaakt contact 350 euro.
Fotos volgen,hij ziet er prima uit houtwerk nog mooi,knoppen gaaf en frontplaat goed leesbaar.


:okdan: :okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top