• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Machinedrum + Emu 6400 Ultra (modded)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
2e keer dat ik een Machinedrum verkoop.. het lijkt gewoon nog steeds niet mn ding te zijn..
originele adaptor / manual aanwezig..

richtprijs 850 ik sta open voor (in)ruil deals (spul dat in een rack kan of klein desktop spul) of doe een goed bod..

Verder nog steeds een sampler te koop ..

gaat weg omdat ik niet t geduld heb met hardware samplers te werken .. zonde want de klank en filters zijn echt subliem!
maar goed, als er productiefs niks uit mn handen komt hangt ie ook maar voor de sier in t rack .. erg weinig gebruikt dus:

Emu E6400 Ultra - De wel bekende sampler, met deze uitbreidingen en silent mods laat hij emu's vlaggenschip de E4XT's ver achter zich

Emu samplers staan naast hun mooie sound onder andere bekend om het produceren van lawaai in t rack ..

vandaar dat bij dit model de ventilator is vervangen voor een super stille zalman fan en de Harde schijf zit geplaatst in een aparte stille behuizing, waardoor dit 1 van de stilste samplers is die je je kunt wensen ..

verder is dit model maximaal uitgebreid behalve het SFX board, reden hiervan is omdat in de tijd dat de RFX uitbreiding op de markt kwam, EMU vrijwel meteen daarna is gestopt met hun EMU samplers wat ook meteen verdere ontwikkeling van het OS (EOS) stil legde .. hierdoor zijn er een hoop mensen achter gebleven die altijd problemen hadden met het RFX board in hun EMU sampler..

Details:

EOS v4.7
128Mb RAM
128 stemmen
ADAT Expansion board (2x uit 1x in)
Digital Expansion board AES / SPDIF
DWAM Expansion board
32MIDI kanalen
40Gb Seagate Harddrive (e4xt heeft maar 2GB)


verder krijg je:

software om je sampler op je pc te kunnen bedienen
draadloos Logitec keyboard krijg je erbij, geen gekloot meer met dials en knoppen op de sampler zelf
SCSI kaart voor in je pc zodat je samples heen en weer kan sturen van pc (soundforge bijv) <--> sampler
externe SCSI CD-RW drive
SCSI KABELS - voor CD-RW drive / PC (korte en lange 2m kabels)
een set sample emu sample cds

verder komt de sampler met rack oren en dikke manuals

Richtprijs (veel speling voor afdingen kan ik hier niet geven) : 750 ook hier geld: ik sta open voor (in)ruil deals (spul dat in een rack kan of klein desktop spul) of doe een goed bod..

Aangetekend verzenden geen probleem ...
 
Plaatje .. Sampler en MD zijn in uitstekende staat..

mocht je binnen 24 uur intern of extern defecten vinden mag je de spullen terug komen brengen :)
 

Attachments

  • sf.jpg
    sf.jpg
    61,3 KB · Bekeken: 100
om nog wat specifieker te zijn in waar ik naar op zoek ben:

populaire acid tools (808/303 etc. of ander euk analoog spul)
rand apparatuur: (multi band) compressors / fx

tot nu toe een paar interessante aanbiedingen gehad, waaronder een 727 ..
en iemand die gewoon met cash wil betalen (hier ligt mijn voorkeur) ..

MD is ff tijdelijk gereserveerd tot ik een concreet antwoord heb van degene die cash bood..
 
sampler blijft nog ff ivm nieuwe ontdekking (zoeOS) ..

dus deze topic kan dicht .. heb nog een oude thread voor de sampler, mocht ik m weer willen verkopen bump ik die wel

:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top