• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mijn Access Virus C tegen jouw Access Indigo 2?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

1pauluzz1

Paul -"1" en -"uzz1"
Lid sinds
9 november 2004
Berichten
421
Locatie
's–Hertogenbosch
Het is een long shot.. maar:

Mijn puntgave Access Virus C desktop + rackoren tegen jouw Access Indigo 2? Over het prijsverschil worden we het wel eens. In een andere deal heb ik geen interesse, rackoren worden ook niet los verkocht.

Ik merk dat ik behoefte heb aan iets mobielers dan mijn rack, die afhankelijk is van mijn pc. Als bijvoorbeeld, zoals nu, mijn pc gecrashed is kan ik niets en dat moet anders kunnen :eureka: Ook vind ik ergonomisch gezien mijn midi-keyboard ism mijn Virus C Rack niet helemaal fijn werken.

1 vraag nog: kan ik met de Indigo 2 dan wel Vsti's aansturen, dus gewoon midi-in+out?
Tips over het bemachtigen van een indigo zijn ook welkom :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top