Jomox

Status
Please reply by conversation.

c20h25n3o

Sync erin, acid eruit
Lid sinds
5 september 2007
Berichten
88
Locatie
Kerkrade
Mensen, mensen, mensen.....Wat wil ik graag een TR-909. Maar ja...het geld, hé?

Als alternatief kwam ik uit op een Jomox XBase09.

Wie heeft er één en wilt 'em kwijt voor een mooi prijssie?
Maak je maar geen zorgen...hij wordt goed behandeld op mn nieuwe acid-zolder (Tis weer eens wat anders dan een acid-bunker, toch?)

Over de prijs worden we het wel eens...ik wil er tussen €300 en €350 voor betalen. En als het niet te ver is kom ik hem ook halen en een bakkie pleur, natuurlijk.

Greetz
C20H25N3O
 
Ik had ook een Xbase, maar heb m omgeruild tegen een airbase.. is veel vetter... en hij is iets goedkoper... dus dan kun je er bij wijze van nog een electribje R bij halen om m te sequencen... Kom je op het zelfde uit, maar heb je wel meer mogelijkheden..

(wil je het dan nog gekker maken, fiks er een drehbank bij en dan kun je ook realtime nog tweaken..) maar als je niet teveel realtime gaat tweaken, raad ik je echt een airbase aan
 
Tnx voor de tip. Maar voor een Airbase moet ik een rack aanschaffen en met midi gaan werken...dat wilde ik eigenlijk vermijden. Ik heb nu veel oude spullen van Roland, dus wil alles via de Sync gaan doen.
Desalniettemin nogmaals bedankt voor de tip. Ik zal hem toch in overweging nemen.

C20H25N3O
 
eigenlijk vind ik wel dat een drumbak met ingebouwde sequencer en knoppen veel leuker en makkelijker is dan een paar losse modules :) maar ik kan ook wel een airbase met knopjes en sequencer aanraden. ;)
 
Ik heb er een gevonden...deze mag op slot :slotje:
 
Een XBase09. ook nog lekker dicht in de buurt. Is voor mij de simpelste manier. Zonder MIDI en zonder PC....Gewoon Sync erin en acid eruit 8~
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top