recorden via tascam dm 24

Wat je mixer uit gaat in je computer wordt via via weer naar je mixer gestuurt en zo heb je de lus. Dan moet je in je computer ervoor zorgen dat daar die lus onderbroken wordt.
 
Origineel geplaatst door Ramoonus
of je zorgt dat het wel opneemt
maar dat wat je opneemt niet direct word afgespeeld
en daar raak ik dan vast!

het geluid gaat naar de mixer out naar de pc in dan neemt ie het geluid van de pc ook nog eens mee en gaat naar de mixer in weer maar dan moet het dus weer terug omdat ik het daar opneem
hoe wil ik dit allemaal doen als ik iets dicht moet steen of later aan moet laten komen
dan klopt er toch niks emer van???

gr
 
Origineel geplaatst door fuse
Wat je mixer uit gaat in je computer wordt via via weer naar je mixer gestuurt en zo heb je de lus. Dan moet je in je computer ervoor zorgen dat daar die lus onderbroken wordt.
dat snap ik dan krijg je dus dat feedback gebeuren
maar als ik hem onderbreek dan neemt ie toch niet meer alles op of zie ik dat verkeerd?

gr
 
Je kan doorgaans gewoon opnemen zonder dat je het hoeft te horen.
Soms moet je daar moeite voor doen maar hoe dat bij jouw zit weet ik niet.
 
Origineel geplaatst door fuse
Je kan doorgaans gewoon opnemen zonder dat je het hoeft te horen.
Soms moet je daar moeite voor doen maar hoe dat bij jouw zit weet ik niet.
dat gaat bij mij dus niet
ik heb namelijk de monitor out vand e mixer naar de in pc..
vanaf dat moment neemt ie het geluid van de pc mee maar kan ik het nog niet mee opnemen .. dat gaat pas als dat op de in van de kaart aan komt
dus moet ie perse nog eens rond
en daar gaat het dus mis
ik heb de monitoren dan tijdelijk in de phones zitten zodat ik eht volume dan toch kan regelen

dus samen gevat
die lus moet weg.
maar zodra ik hem weg pak..
is het geluid van de pc er niet meer bi
gr
 
Kerel, zoek iemand die je helpt om dit op te lossen want ik heb niet echt het idee dat je op deze manier verder komt.
 
Origineel geplaatst door restortion
en daar raak ik dan vast!

het geluid gaat naar de mixer out naar de pc in dan neemt ie het geluid van de pc ook nog eens mee en gaat naar de mixer in weer maar dan moet het dus weer terug omdat ik het daar opneem
hoe wil ik dit allemaal doen als ik iets dicht moet steen of later aan moet laten komen
dan klopt er toch niks emer van???

gr

nee er klopt ook niks meer dan een emmer van.

pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in >

volg de pijltjes en je ziet waar de feedback ontstaat.

wat iedereen al herhaaldelijk probeert duidelijk te maken

DIE LOOP MOET JE ONDERBREKEN !
 
Origineel geplaatst door Roel
nee er klopt ook niks meer dan een emmer van.

pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in >

volg de pijltjes en je ziet waar de feedback ontstaat.

wat iedereen al herhaaldelijk probeert duidelijk te maken

DIE LOOP MOET JE ONDERBREKEN !


pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > pc in > pc out > mixer in > mixer out > KIJK HIER GA JE FOUT < DIT MOET IN ZIJN .

Ik had toch meer van je verwacht Roel:)
 
Maak dan eens een tekening voor jezelf. Zodat je kan zien hoe het zit.
Pak dan die manuals erbij van alle apparaten en ga dan eens kijken hoe en wat.
 
Origineel geplaatst door restortion
ja ik snap wel wat jullie bedoelen
alleen niet met onder breken?
hoe gaat dat in zijn werk dan?

gr

alle kabels doorknippen
stekkers uit het stopcontact
tascam aan mij geven.

en de feedback is weg!

stuur maar een pbtje als deze oplossing wat lijkt.
 
nee je moet gewoon eens lezen wat voor tips er gegeven worden ipv steeds roepen dat je het niet snapt

het antwoord is tenminste 5x gegeven
 
Origineel geplaatst door restortion
er is al iemand langs geweest die heeft de zelfde mixer alleen nog een fire wire kaart erin
die heeft alles precies zaolas bij hem gezet
toen kwm er geen geluid meer uit

iets doet me denken dat je absoluut geen benul hebt van waar je mee bezig bent, en de "met de zelfde mixer alleen nog met een fire wire kaart erin die alles precies zaolas bij hem heeft gezet maar toen kwm er geen geluid meer uit iemand" zo te zien ook niet :o:

en het grootste probleem van alles ben je zelf: je leest niet en je denkt niet!
 
Back
Top