Micromoog detuning

303zalig303

gebruikte oscillator
Lid sinds
19 Maart 2007
Berichten
1.831
Beste nerds,

wat moet ik doen ? mijn micromoog kan geen normale noten spelen op de oscilator. hij detuned non-stop uit zichzelf.

misschien doen jullie micromoogs dat ook maar ik vind het niet echt leuk.

ik kan infeite alleen normaal spelen op de filter mode, maar die is niet echt zo uitgebreid als de oscilator..


weten jullie een oplossing hiervoor ? kan het liggen aan het feit dat er soms een vleugje wind (van buiten) in mijn kamer binnen waait en het een beetje fris kan zijn ? of is het totaal iets anders ?


alvast bedankt,
roman:halleluja
 
weten jullie een oplossing hiervoor ? kan het liggen aan het feit dat er soms een vleugje wind (van buiten) in mijn kamer binnen waait en het een beetje fris kan zijn ? of is het totaal iets anders ?
lijkt me sterk
 
het licht niet aan de glide hoor
anders zou ik niet speciaal een thread hiervoor maken :)

het is eigelijk al vanaf ik hem had :D

maar hij heeft het een lange tijd echt niet gedaan en nu is hij weeral bezig..
 
kwestie van na (laten) kijken dan.
misschien is tunen en calibreren voldoende, mogelijk is er ook iets kapot.
succes.
 
als je hem stemt op 1 toon bv de lage a, en daarna die a weer aanslaat is hij dan ook ontstemt of niet?
als niet -> tune en calibreren,
als dan ook ontstemt-> ter reparatie aanbieden, kan van alles zijn van voeding tot defect onderdeeltje.

ps de mijne ( multimoog) doet dat ( gelukkig) niet, blijft mooi stabiel na enige minuten opwarmen.
 
ja zie ik moet hem dus laten herstellen

OF

wat je juist zei : laten opwarmen..


ik zal is langs iemand gaan met de moog om eens een grondige check te laten doen.
 
Back
Top