Yellow Tool Independence Free 2Gb

Er is een gratis versie van Yellow Tools Independence te downloaden van http://www.yellowtools.us/

met 2 Gig aan samples aan boord:

Acoustic & Electronic Drum Kits
Acoustic & Electric Basses
Acoustic & Electric Guitars
Electric Pianos
Synthesizers
Ethno & Tonal Percussion
World Percussion
Pipe Organ

De versie is heeft maar één beperking: je kunt geen eigen samples gebruiken, voor de rest is de software volledig werkend.

Je moet je wel registreren. Ik heb net alles gedownload. Ben benieuwd. :)
 
Laatst gewijzigd:
Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Origineel geplaatst door Jos Ravenglass


Dat kan met deze versie volgens mij niet. Dat is de enige beperking (ik word graag gecorrigeerd als ik het hier mis heb). :)


ik denk dan ook dat dit een 'teaser' is voor Independence 2.0 die binnenkort uit zal komen...

blijkbaar willen ze deze keer meer ruchtbaarheid krijgen vooralleer ze hun paradepaard op de markt gooien.

je krijgt idd "weinig" voor 2 gig. MAAR dat komt omdat de instrumenten multivelocity worden opgenomen en dit nog eens 3 maal of meer. zodat elke noot die je speelt zelfs met dezelfde velocity toch steeds anders zal klinken. gooi daar dan nog eens de speelvariaties aan toe en je begrijpt dat je een zeer realistische partij kan programmeren.

dit alles kost veel geheugen. maar als de bib binnenkort 25gig content zal gaan bevatten krijg je toch een heel orchestra ter beschikking hoor ;-)
 
ook is zo'n pakket veel minder geschikt voor bijvoorbeeld 'live' gebruik. dit is echt voor soundtrack productie in de studio. minder voor een optreden/concert...

dat is een groot verschil!
 
Ben benieuwd, aan het downloaden.

Het is trouwens wel handig om dit te doen via een "download manager", Yellowtools heeft waarschijnlijk niet gerekend op een response vergelijkbaar wat het nu voor zijn/haar kiezen krijgt.
 
Laatst gewijzigd:
ik heb dit ook gehad,

gewoon opnieuw proberen tot je binnengeraakt!

server heeft het bij momenten druk blijkbaar
 
geloof dat het hele programmatje een 18 GB in beslag neemt...

Hoeveel presets zitten er dan in
:{
 
ik heb indertijd independence gekocht samen met hun Culture drumpakket voor 500 euro lol, spotgoedkoop!! beste softwarekoop ooit!

alleszins check outde productpage!

http://www.yellowtools.us/cp21/cms/index.php?id=605 zou de lijst moeten zijn...

ik maak voornamelijk mijn eigen presets... vergis je niet dat alle klanken zo droog mogelijk zijn opgenomen en dat je naar mijn mening zelf werk moet maken van de uiteindelijke finale klankkleur zoals jij die wenst!

zeer krachtige soundengine.

http://www.yellowtools.us/cp21/cms/index.php?id=668 is de audiodemo pagina ;-)
 
Over VST synths wil ik wel twisten welke eventueel beter is (hard of software) maar in het geval van een sampler werkt een pc gewoon beter. Ondersteund deze sampler ook de VST standaard? Kon ik zo snel niet vinden op die MEGA trage site. Leuk cadeautje trouwens :) .
 
zo werkend hehe eindelijk :)

ff snel getest en zo op het eerste gehoor klinkt het erg netjes

nu nog hopen op een demo van freedom :D
 
Zitten in de Independce (de complete 25 GB) ook al die andere vsti's van hun ??

Is dit een alles in 1 jasje..?
 
neen.

dat zou al te zot zijn

}:|

maar je kan nog steeds bv culture en independence aanschaffen voor de prijs van 500 euro. dit terwijl independence zelf normaal 500 kost. heeft te maken met hun rare upgrade offer, lol. dus wie slim is kan echt mega koop doen (zoals ik ) 8)


trouwens de site is ontzettend traag!! voor deze download was dit niet het geval.is normaal heel vlotte site, héhéhé.
 
Die server is nu al 2 dagen down, moet ik ook nog wachten op KVR Developer Challenge 2007(is ook al vertraagt).

Wil graag gaan kloten maar sta vandaag in de internetwachtrij........
 
Origineel geplaatst door plieuw
Die server is nu al 2 dagen down, moet ik ook nog wachten op KVR Developer Challenge 2007(is ook al vertraagt).

Wil graag gaan kloten maar sta vandaag in de internetwachtrij........

Vreemd is een beetje pielen volgens mij. Ben nu die dikke soundlibarie aan het downen. 4% dus dat is nog even geduld.
 
Origineel geplaatst door champ
damn site ligt plat

iemand toevallig de ruimte om online te zetten :p of is dat verboden

idd,of iemand het op de nieuwsgroepen erop kan stampen met serial erbij.
 
Is een torrent dan niet handiger? Een torrent aanmaken, torrent uploaden en dan wordt de belasting over meerdere mensen verdeeld, hij/zij die download is meteen ook verdeler.
 
Site loopt nu wel lekker

Site loopt nu wel lekker

Voor iedereen die de moed had opgegeven. De site is weer op full speed, en dowloaden gaat nu weer goed.
 
Back
Top