Yellow Tool Independence Free 2Gb

Er is een gratis versie van Yellow Tools Independence te downloaden van http://www.yellowtools.us/

met 2 Gig aan samples aan boord:

Acoustic & Electronic Drum Kits
Acoustic & Electric Basses
Acoustic & Electric Guitars
Electric Pianos
Synthesizers
Ethno & Tonal Percussion
World Percussion
Pipe Organ

De versie is heeft maar één beperking: je kunt geen eigen samples gebruiken, voor de rest is de software volledig werkend.

Je moet je wel registreren. Ik heb net alles gedownload. Ben benieuwd. :)
 
Laatst gewijzigd:
Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Yellow Tools Independence 2.0 FREE

héhéhé, je was me exact 2 minuten voor!!

grappig.

downloaden die handel!!
 
Laatst gewijzigd:
Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Origineel geplaatst door RedHat
...downloaden die handel!!

Dachten er blijkbaar meer; site ligt er uit :D
 
Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Origineel geplaatst door RedHat
héhéhé, je was me exact 2 minuten voor!!

:) Ik zag het. Vroeg me al af waarom niemand anders het had gezien.

Inmiddels even met de Independence Free gespeeld.

Eerste indruk: ondanks de 1,6 Gb aan geluiden valt de omvang van de librairy me wat tegen. Leuke bread and butter instruments: bass, guitar, e-piano en synths. Er zijn ook drumsets, ethnic en world percussie, maar dat aanbod vind ik qua omvang tegenvallen.

De stepsequenser en de mogelijkheid met midi-files te werken heb ik nog niet verkend. Alles werkt vrij intuïtief.

Ik geef de voorkeur aan mijn EmulatorX en A3000 librairies voor dit werk, maar als gratis weggevertje niet te versmaden. Je mag een gegeven paard etc...

En misschien denken andere Forumleden na een diepgaander onderzoek hier heel anders over.
 
Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Origineel geplaatst door Hazes
Dachten er blijkbaar meer; site ligt er uit :D

Had ik ook even last van, maar na een paar keer verversen, lukte het.
 
Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Origineel geplaatst door Jos Ravenglass
:) Ik zag het. Vroeg me al af waarom niemand anders het had gezien.

Inmiddels even met de Independence Free gespeeld.

Eerste indruk: ondanks de 1,6 Gb aan geluiden valt de omvang van de librairy me wat tegen.
En misschien denken andere Forumleden na een diepgaander onderzoek hier heel anders over.

Een Yamaha XS en zelfs mijn Oasys heeft niet zoveel samples aan boord, en daar heb ik toch echt wel wat meer voor betaald:stupid :stupid :stupid
 
Re: Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Re: Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Origineel geplaatst door VlEen
Een Yamaha XS en zelfs mijn Oasys heeft niet zoveel samples aan boord, en daar heb ik toch echt wel wat meer voor betaald:stupid :stupid :stupid

Ik denk dat veel zeer gewaardeerde hardware rompler synths als de Korg Triton, Roland JV1080 en de Emu Proteus 2000 niet zoveel samples aan boord hebben (meestal 64 mb ofzo). Toch heb ik de indruk dat bovenstaande voorbeelden met die 64 mb meer bieden dan de Independence met 1,6 gig.

Maar nogmaals, slechts mijn snel getrokken conclusie :engel:
 
krijg hem niet aan de praat op mn macbook :(

start gewoon niet op..

in de Terminal staat:

DrWaltman-Macbook:~ jellewaltman$ /Applications/Independence\ Free.app/Contents/MacOS/Independence\ Free; exit
dyld: Library not loaded: /Library/Frameworks/WkMacLibX.framework/Versions/A/WkMacLibX
Referenced from: /Applications/Independence Free.app/Contents/MacOS/Independence Free
Reason: image not found
Trace/BPT trap
logout
[Process completed]

aantal x geinstalleerd, paar gedownload.. :(
 
damn site ligt plat

iemand toevallig de ruimte om online te zetten :p of is dat verboden
 
Re: Re: Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Re: Re: Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Origineel geplaatst door Jos Ravenglass
Ik denk dat veel zeer gewaardeerde hardware rompler synths als de Korg Triton, Roland JV1080 en de Emu Proteus 2000 niet zoveel samples aan boord hebben (meestal 64 mb ofzo). Toch heb ik de indruk dat bovenstaande voorbeelden met die 64 mb meer bieden dan de Independence met 1,6 gig.


Ik hoop dat je niet strikt vergelijkt '1.6GB software tov 64MB bij hardware synths'...
Dit kan men, dacht ik, niet echt vergelijken.... Kijk maar naar Guitar Pro 5, daar zitten ook expansions bij van een goeie 300MB per instrument.... Desondanks blijven ze maar 'domme' midiklankjes hoor....

de ware sounds van een JV1080 zijn niet te overtreffen btw :eureka: .
 
hmmm t lijkt wel of t registeren niet meer werkt... ik doe precies wat er staat maar dan krijg ik de volgende melding:

'The serial is not valid for the online registration or does not excist' terwijl ik toch alles invul wat ik moet invullen.. (ook dat INDE FREE bij de serial)
 
Re: Re: Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Re: Re: Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Origineel geplaatst door Jos Ravenglass
Ik denk dat veel zeer gewaardeerde hardware rompler synths als de Korg Triton, Roland JV1080 en de Emu Proteus 2000 niet zoveel samples aan boord hebben (meestal 64 mb ofzo). Toch heb ik de indruk dat bovenstaande voorbeelden met die 64 mb meer bieden dan de Independence met 1,6 gig.

Maar nogmaals, slechts mijn snel getrokken conclusie :engel:

ja howla, maar independence is normaal gezien niet gratis!! dit is echt verrassend voor mij hoor... de betaalversie komt met een startersbib van 18 gig! + een paar 600mb aan freebies...

dit is natuurlijk een sampler, dus je kan je eigen bibs inladen of course...

maar ik stel voor dat je even de feature list doorneemt en de efw sectie n de manual etc en dan zal je zien dat dit 1 vande meest krachtigste sampler engine op de markt is!! op de site staan trouwens nog enkele andere soundbib's van yellowtools, ik stel ook voor dat je even de demo's van independence 1.5 bekijkt op de site.

als laatste wil ik even kwijt dat dit wss een teaser is van de binnenkort te releasen independece 2.0 met een soundlib van 25 gig aan vooral klassieke instrumenten, aangevuld met percussie electrische gitateren etc etc...

chech vooral de impulse everbs en de mic cabinet en preamp models in de efx sectie... check de 36db filters die echt schitterend zijn etc...

independence is een verborgen juweeltje (gebrek aan reclame...) IMHO, ik denk dat ze met deze stunt het grote publiek es naar zich toe willen trekken, want volgens mij is de verkoop van hun sprodukt (onterecht) aan de lage kant geweest.

alleszins, wie de moeite doet om de manual te lezen, zal meteen beseffen dat dit een klasse pakket is ;-)
 
Re: Re: Re: Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Re: Re: Re: Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Origineel geplaatst door onzefree
Ik hoop dat je niet strikt vergelijkt '1.6GB software tov 64MB bij hardware synths'...
Dit kan men, dacht ik, niet echt vergelijken.... Kijk maar naar Guitar Pro 5, daar zitten ook expansions bij van een goeie 300MB per instrument.... Desondanks blijven ze maar 'domme' midiklankjes hoor....

de ware sounds van een JV1080 zijn niet te overtreffen btw :eureka: .

err, right. check dan maar de demo's van independence 1.5... is dat mgelijk met een JV1080? mss ... ik werk van beginf met sample libraries in software... juist omdat de kwaliteit vaak niet te vergelijken valt met al die workstations... maargoed. ieder zen ding!

in hardware zit men steeds gelimiteerd... dithoeft niet met een krachtig workstation en veel opslagcapaciteit.
resultaat is ongecompresseerd geluid, keuze uit vele verschillende articulaties etc dynamisch te controleren tijdens het spelen. dit gaat veel verder dan de meeste hardware toestellen IMHO. men tracht hier eigenlijk een orkest te vervangen door een computerdoos (veel goedkoper voor filmmuziek productie ;-) ).

het is daarom dat ik bijv geen enkelgoed gevoel kreeg bij bv de korg M3 waar ik een tijdje zat naar te azen... klinkt gewoon echt compy en onrealistisch als je gewerkt hebt met programma's als independence etc.
 
idd, ieder zijn eigen ding hé :biertje:
 
Origineel geplaatst door DaanQ8
hmmm t lijkt wel of t registeren niet meer werkt... ik doe precies wat er staat maar dan krijg ik de volgende melding:

'The serial is not valid for the online registration or does not excist' terwijl ik toch alles invul wat ik moet invullen.. (ook dat INDE FREE bij de serial)

nee je doet niet precies wat er staat :D

je moet naar je account gaan en het daar downloaden daar voer jee ook de serial in tadaa :)


maar ik heb et nu geinstaleerd en het werkt niet
het opent maar sluit gelijk weer zonder dat nog maar 1 scherm geopend is :(
 
Re: Re: Re: Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Re: Re: Re: Re: Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Origineel geplaatst door onzefree
Ik hoop dat je niet strikt vergelijkt '1.6GB software tov 64MB bij hardware synths'...
Dit kan men, dacht ik, niet echt vergelijken.... Kijk maar naar Guitar Pro 5, daar zitten ook expansions bij van een goeie 300MB per instrument.... Desondanks blijven ze maar 'domme' midiklankjes hoor....

Eigenlijk zijn we het dus met elkaar eens... ;)
 
Laatst gewijzigd:
Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Re: Yellow Tools Independence 2.0 FREE

Origineel geplaatst door RedHat
ja howla, maar independence is normaal gezien niet gratis!! dit is echt verrassend voor mij hoor... de betaalversie komt met een startersbib van 18 gig! + een paar 600mb aan freebies...

Klopt! Mee eens, je mag een gegeven paard niet in de... etc. :) Ik reageerde alleen maar op een bericht van iemand die spijt had van zijn aankopen omdat hij nu een groter bestand met samples gratis kon krijgen. Ik probeerde duidelijk te maken dat het aantal gigs niet altijd bepalend is voor de bruikbaarheid.

Origineel geplaatst door RedHat
dit is natuurlijk een sampler, dus je kan je eigen bibs inladen of course...

Dat kan met deze versie volgens mij niet. Dat is de enige beperking (ik word graag gecorrigeerd als ik het hier mis heb). :)

Origineel geplaatst door RedHat
maar ik stel voor dat je even de feature list doorneemt en de efw sectie n de manual etc en dan zal je zien dat dit 1 vande meest krachtigste sampler engine op de markt is!! op de site staan trouwens nog enkele andere soundbib's van yellowtools, ik stel ook voor dat je even de demo's van independence 1.5 bekijkt op de site.

chech vooral de impulse everbs en de mic cabinet en preamp models in de efx sectie... check de 36db filters die echt schitterend zijn etc...

alleszins, wie de moeite doet om de manual te lezen, zal meteen beseffen dat dit een klasse pakket is ;-)

Hier heb je mij betrapt. Ik heb alleen de presets snel beluisterd. :engel:
 
wie heeft er een Intel MacPro en krijgt die shizzle niet aande praat

damn ik wacht hier echt al maanden op :(
 
Back
Top