• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EMU MP7 command station, producer ROM, Neuron VST (+ extra soundbank)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

koediman

--<{(OoO)}>--
Lid sinds
11 augustus 2003
Berichten
3.485
Locatie
Rotterdam
Wegens inkrimping/plaatsmaken/komplete overgang naar analoog de volgende spullen te koop:

EMU Command Station MP7
Vette rompler met uitgebreide sequencer(s), arpeggiator, beat mode, 16 realtime controllers (ook voor ander midispul in de studio te gebruiken).
In zeer goede staat.
Enige aandachtspuntje is 1 van de 2 power on/off knoppen (jaja, deze EMU heeft er twee). Als je deze gebruikt wil het opstarten nogal eens onderbroken worden, als je de andere knop gebruikt is er echter niets aan de hand.

350 euro

EMU producer ROM

Zit nu als extra in de MP7. Heersende bread en butter geluiden uit de Proteus2000. Had ik al gemeld dat EMU een ontzettend "drückvoller" sound heeft om maar eens met onze oosterburen te spreken? Qua vetheid blaastie echt al die japanse rompler bakkies met gemak het huis uit.
Anyway... voor enkelt het kaartje vraag ik

100 euro

voor MP7 incl producer ROM

425 euro

Hartmann Neuron VST incl SSFX soundbank

De goedkoopste mogelijkheid om de Neuron synthese in huis te halen. Ongelofelijke mogelijkheden. Extra soundbank begin dit jaar erbij aangeschaft (nieuwwaarde 120 euro) en die is echt fantastisch (check de link voor geluidsvoorbeelden). Met 1 toetsaanslag een komplete filmsoundtrack die uiteraard door middel van bijbehorende NUKE controller met joystick eindeloos gevarieerd en binnenstebuiten gehaald kan worden.
Alle oorspronkelijke presets persoonlijk aangepast om kraken e.d. te voorkomen (ligt aan het volumeverschil met de hardware neuron waar die presets vandaan komen).

250 euro.
 
neuron_vs_pack.jpg


twilight_product_shop.gif
 
Ook nog vergeten te melden: producer ROM wordt alleen apart verkocht als ik de MP7 los kan verkopen. Het is echt een killer combinatie dus het liefst verkoop ik ze samen. Instant Timbaland, Neptunes etc. maar zeker niet alleen voor R&B of Hip Hop (ik heb er zelf met plezier elektro en reggaedeuntjes uitgehaald... BAAAAASSSSSS)
 
doe er maar een slot op.

Neuron had ik een koper voor maar nadat ik er zelf een avond achter gezeten had om nog snel wat leuke soundscapes eruit te trekken kan ik er geen afstand meer van doen. Het ding is en blijft uniek en blijft voorlopig toch weer hier.

MP7 blijkt kapot te zijn (voedingprobleem) dus dat moet eerst verholpen worden. Wel lullig dat dat net ontdekt moet worden als de koper al aanwezig is (sorry Divi!! :( ).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top