NI Komplete limited offer: $499,-!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik was van plan The Grand 2 en mss later Hypersonic 2 te kopen, is dit een gelijkwaardige vervanging? Tmoet vooral als "motif op verplaatsing" op de laptop dienen, kgebruik op de motif zo goed als altijd presets dus liefst iets gebruiksvriendelijk enz. Meestal zijn het presets van echte instrumenten vooral piano's, violen...
Kgeraak zelf niet goed wijs uit al de productbeschrijvingen.
 
De Acoustic Piano library bevat 4 piano (3 grand piano's, 1 upright) en dat verhoudt zich wel naar mijn mening met the Grand2. Hypersonic is een soort software rompler die echt wel goed is. Bij mijn weten zit er niet specifiek een rompler-achtige softsynth in het Komplete4 pakket, maar wel genoeg 'losse' softsynths met een veel breder scala aan geluiden en toepassingsmogelijkheden.

Ik zou het Komplete4 pakket kiezen.
 
@ OJS : m'n PM gehad?

Kben nu wel wat aan het denken, het zou wel de bedoeling moeten zijn een gebruiksvriendelijke oplossing te hebben, dat als ik een vioolensemble wil bijvoorbeeld, ik niet eerst een halfuur vanalles moet gaan instellen..Is Hypersonic 2 / Sampletank dan mss niet beter?
 
Origineel geplaatst door Threster
@ OJS : m'n PM gehad?

Kben nu wel wat aan het denken, het zou wel de bedoeling moeten zijn een gebruiksvriendelijke oplossing te hebben, dat als ik een vioolensemble wil bijvoorbeeld, ik niet eerst een halfuur vanalles moet gaan instellen..Is Hypersonic 2 / Sampletank dan mss niet beter?

Tsja.. moeilijke vraag, want wat de een als gebruiksvriendelijk ervaart, kan voor een ander weer een hel zijn. ;) Buiten dat kan ik je gedachte wel volgen dat iets als Hypersonic misschien gebruiksvriendelijker is. Je hebt dan al je sounds binnen 1 VSTi zitten, en dat betekend overzicht. Maar het kan ook een beperking zijn. Wat als sommige sounds je niet bevallen? Dan moet je toch weer naar een andere VSTi grijpen met het gevolg dat je qua overzicht weer terug bij af bent.

Er zijn op dit gebied wel ontwikkelingen gaande. Zo heeft Steinberg in z'n nieuwste pakketten de media browser zitten. Maar wellicht nog interessanter is KORE van jawel, Native Instruments. Dat is een soort van extra shell om al je VSTi's heen waarmee je dus je sound library's en edits mee kan beheren. Ik denk dat NI komplete + Kore voor jou heel interessant is. Zelf heb ik echter geen ervaring met KORE, dus doe wel een 'second opinion' please voordat je beslist ... ;)
 
Final Update

Final Update

Voor zover ik dat kan inschatten denk ik dat iedereen voldoende kennis heeft kunnen nemen van de actie. Ik heb 9 belangstellenden voor wie ik een bundle heb besteld. Sorry voor de inbreuk op jullie privacy maar ik neem even de vrijheid om de forumleden die meedoen hier te vermelden. Zit je naar daar ten onrechte bij of mis je je naam in het lijstje en wil je meedoen: stuur me dan ZSM een berichtje.

Deelnemers zijn:

Allert
midimartin
Bsemilan
Acidfever
Bungee
Threster
mckwok
Dione
OJS

Indien je nog niet je gegevens naar mij hebt opgestuurd en/of nog geen bankgegevens van mij hebt ontvangen, laat dit dan even weten.

Leuk mensen, zo'n bliksemactie!
En dat op de verjaardag van mijn dochtertje!!

Gr.

OJ
 
Cozko
Synti

Bedankt voor de felicitaties. Jullie zijn aan de lijst toegevoegd.

OJ
 
OK, de definitieve bestelling is geplaatst. De betalingen komen langzaam binnen. Ik hoop vandaag te horen wanneer de pakketjes aankomen.

Uiteindelijk heb 14 forumleden gebruik gemaakt van deze actie! In het begin zag ik het even niet meer zitten maar terugkijkend vond ik het erg leuk om dit op touw te zetten. Ik zal iedereen middels pb of email op de hoogte houden. En wat mij betreft kan deze draad (voorlopig op slot).

Mocht er nog aanleiding zijn om hem weer te openen zal ik het verzoek wel bij de mods indienen.

Gr.

OJ

:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top