NI Komplete limited offer: $499,-!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OJS

..............
Lid sinds
1 januari 2003
Berichten
2.957
Locatie
Drenthe
Dit leek me wel iets om even breed onder de aandacht te brengen. Indien de mods in hun wijsheid besluiten om het naar een andere rubriek te verplaatsen heb ik daar overigens begrip voor.

Sweetwater (US) verkoopt het NI Komplete 4 pakket tijdelijk voor maar $499,-. Vergelijk dat met de huidige prijzen in Europa en calculeer de lage dollarkoers daarbij in en je hebt een superdeal in mijn ogen.

En ja, Sweetwater levert ook in Europa.

En nee, ik heb geen aandelen in Sweetwater.

En ja, ik zou bijna overwegen om weer een groupbuy op te starten maar het mag niet meer.........

Doe er hoe dan ook je voordeel mee zou ik zeggen.
 
Sweetwater:

International Shipping:
Due to manufacturer restrictions, we are extremely limited in what we can ship outside of the United States. The following are exceptions to this policy (some restrictions apply for these destinations):

Puerto Rico
US Military addresses (i.e. APO and FPO addresses)
Locations that use a US Postal ZIP Code, such as Guam, The Virgin Islands, etc...
Call your Sweetwater Sales Engineer at 1-800-222-4700 for more information.
 
Inderdaad, ze mogen vaak niet verschepen naar landen die lokale dealers hebben...
 
spreek music store koeln er eens op aan, misschien in combinatie met een groepsdeal?
 
Voor dat bedrag zou ik het zeker doen!! :{ Bij musicstore keulen kost hetzelfde komplete pakket 1.249,00. Dat is nogal een verschil...
 
zo'n idioot verschil kan toch nooit??

ben wel benieuwd waar het staat, bij de price drops vink ik bijv deze:
Upgrade to Komplete 4 for Owners of 2 or More Registered Native Instrument Products List: $1,149.00 Was: $749.00 Now: $649.97

lijkt me een rare aanbieding als je het geheel voor minder verkoopt...

maar ehh...alst echt zo is, moeten we even op zoek naar een oom of tante in de VS : )
 
Bij audiomidi.com hebben ze bij veel plugins een "electronic delivery" optie. Je hebt geen doos, maar betaalt wel in sommige gevallen minder dan de helft van de prijs ten opzichte van europa... Overigens kan je ook voor verzenden kiezen. maar ja, dan gaat de douane er weer tussen zitten, en is je deal wellicht toch iets minder tof dan je had gedacht. Zij sturen iig wél naar elk plekje op de wereldbol. En als ze bij electronic delivery moeilijk gaan doen over je nederlandse IP-adres zijn daar ook wel weer oplossingen voor...

Zij hebben niet de deal van $499. Hij kost daar "gewoon" $1349, maar wel Komplete 4 + Kore controller voor 899.63 (gaat tijdelijk nog 10% extra "sale" korting vanaf) Nog geen 600 euro dus. ook niet slecht lijkt me zo. Maar electronic delivery wordt met dat "Kore" geval wel lastig...
 
Aktie van NI, Summersale
upgrades voor de helft !!!

sjek hun website duurt nog tot 31 - 8

Maurice
 
Zo kreeg ik dus Battery en Reaktor 5 voor zeg, $130 en $120 binnen - een vriend van me bestelt het en stuurt het dan deze kant op. Het prijsverschil is dan ook ronduit absurd, zeker als je nagaat dat NI net naast de deur ligt. En ja, BTW, grotere markt? Het is -software-, geweldig goedkoop om te dupliceren, en de BTW is toch echt geen 50% of zo.
 
Net bericht terug gehad van Mike Arango van Sweetwater.
Actie geldt gewoon ook voor ons.

Dus bestel maar.......

Het gaat vrij snel met de voorraad. Hij verwacht dat de hele boel weg is voor het eind van de week.

Ik denk er hard over om het te doen.
Als iemand gezamenlijk wil bestellen kan hij zich bij mij melden.

Gr.

OJ
 
Ok even voor de duidelijkheid, voor het geval ik het verkeerd begrepen heb. Ook wij Nederlanders kunnen een officiële licentie voor NI Komplete 4 voor 367 euro aanschaffen? No strings attached? En is deze licentie eventueel anders dan een europese licentie? Stel dat ik straks wil upgraden naar Komplete 5 als deze beschikbaar komt, en ik wil deze upgraden via een europees verkoopkanaal, kan dat?

Verder ben ik zeker geïnteresseerd, maar ik wil eigenlijk wel even weten of het wel zuivere koffie is. Het klinkt namelijk bijna té mooi om waar te zijn...
 
Weet iemand of bij Komplete alles 'los' is qua serialnumbers enzo? zodat je zogezegd met 2 of meer een pakket koopt, en dat de ene dan bijvoorbeeld probleemlooos fm8 en b4 neemt, de andere absynth en reaktor, etc?

ik kom hier in elk geval in de verleiding... de pakketjes die ik 'ooit nog eens' wou aanschaffen kosten samen meer dan heel de komplete:{
 
OKEEE MENSEN!

Er zitten geen addertjes onder het gras! Het zijn gewone reguliere Komplete4 versies. Dezelfde pakketten die vorige week en op andere plaatsen voor het 3-voudige worden aangeboden. Ook toekomstige upgrades kunnen gewoon.

Wel is mij verteld dat NI deze winter van plan is om Komplete5 op de markt te brengen. Dat is dan de reden dat ze nu tijdelijk een drumpactie houden. Ik sluit niet uit dat ze gewoon even kijken of dat aanslaat.

Ik heb een voorlopige bestelling van 10 pakketjes geplaatst. Wie wil aansluiten moet me dit SNEL laten weten zodat ik een definitieve bestelling kan plaatsen. Het gaat van mijn eigen credit card af in eerste instantie dus geen gedonder met betalingen e.d. graag!

Prijs wordt Eur. 500,-. Dat is inclusief alles (verzenden, BTW). Geen gedonder met eigen facturen dit keer. Dat is allemaal te kort dag om te regelen.

Bestel maar, bestel maar, bestel maar............
 
Goede vraag zojuist:

Ophalen kan in Alkmaar, Utrecht of Oisterwijk.
En er kan ook verstuurd worden natuurlijk.

Daar komen we wel uit

Eén persoon die zeker meedoet tot dusver.
All aboard!!!!!!
 
Ik zie er van af.

Een aantal mensen gaat gewoon zelf bestellen. Dus afgezien van de ene persoon die zich al heeft aangesloten kan de rest die beter ook maar zelf doen.

Handig hoor..... al die extra verzendkosten........

Gr.

OJ
 
troost je. geen extra werk, zooi met doorfactureren en zenden etc ;)




2 pack's op weg naar hier voor mij en ons aller DTR :)
 
Nou vooruit, tot vanavond kunnen mensen nog aanhaken.

Ik heb inmiddels zeker 3 belangstellenden en waarschijnlijk nog een 4e.
Let me know!

OJ
 
We zitten op 5.
Ik heb de bestelling al geplaatst maar last minute aanvullingen zijn nog mogelijk.

Gr.

OJ
 
'T is dat ik al een paar NI producten bezit, anders zou ik zeker van deze SUPERDEAL gebruik maken. :{

Heb je nu 10 pakketen besteld?
 
Ik had 10 pakketjes gereserveerd. Heb nu 6 bestelling binnen. Het mogen er nog meer worden maar dan wel graag vandaag bericht.

OJ
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top