e-mu esi sampler vraagje

elektrofunk

THE ROBOTS ARE COMING
Lid sinds
1 mei 2007
Berichten
733
Locatie
Tilburg
Na een avondje enthousiast drums samplen op mijn te weinig gebruikte emu esi2000 ben ik tot
de conclusie gekomen dat ik alle 100 samples handmatig onder een toets moet gaan toewijzen?
Dus ik de handleiding erbij.... auto placement ofzo.... ja dat had ik dus tijdens het samplen al bij
sample setup op moeten geven?

Mijn vraag dus: weet iemand of je ook achteraf nog een auto placement opdracht kunt geven zodat
alle 100 samples gewoon lekker automatisch ieders onder 1 toets komt... en hoe !?
dank dank
 
Ja zoiets doe ik dus al tijdens het samplen... Of het achteraf kan weet ik niet. Zo'n functie ben ik nog niet tegen gekomen in ieder geval.
 
Heb meer de Emu ESI gebruikt als player, ik dacht wel dat je template kon laden van een drummap
en dan kun je later wel je drumgeluiden zelf toevoegen.
Zal kijken of ik wat op het net kan vinden hierover :)
 
Origineel geplaatst door elektrofunk
ai dat zou vervelend zijn
Misschien dat iemand een preset heeft waarin dat al is gedaan? Die preset dan in je eigen ESI kopiëren en op jou bank toepassen.

Zou zoiets kunnen?
 
Ik had zojuist hetzelfde probleem. Per ongeluk een verkeerde setting in Sample Setup. In plaats van iedere sample onder een toets plaatsen, werd voor iedere sample een nieuwe preset aangemaakt. Dus toen kon ik alles alsnog handmatig doen....:stupid
Ach... binnen 10 minuten had ik zo'n dikke 40 samples geplaatst, dus het valt wel mee. Ga er maar ff lekker voor zitten Elektrofunk, het is best rustgevend werk 8o)
 
Back
Top