• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ibanez AD-202 - Vintage Analoge Delay

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Te koop: Ibanez AD-202 analoge (BBD) mulitmode delay / chorus / flanger / doubler.

Naar wordt gezegd één van de allerbeste BBD delays die gemaakt is, o.a. door het gebruik van de MN-3005 BBD chips. Deze kom je ook tegen in de geliefde Ibanez delay gitaarpedaaltjes, waar een verzamelaar grif forse bedragen voor neerlegt.
In de AD-202 zit alles echter netjes verwerkt in een 19" kast met grotere knoppen, meerdere inputs en outputs etc.

ad-202.jpg


(het gaat natuurlijk om het bovenste apparaat in de rack case...)

Extra info & pictures & klankvoorbeelden: http://www.modezero.com/ibanez-ad202.htm

De AD-202 die ik aanbied ziet er netjes uit, al heeft een vorige eigenaar z'n favoriete instelling gemarkeerd met stift (zie foto). Verder is het netsnoer ingekort met zo'n stekkerblokje en wat tape, niet heel mooi maar ach wat boeit het, ik meld het er maar even bij.

Vraagprijs: 250 euro, geen ruil.
Wordt liever niet verzonden, tenzij aan bekenden van synthforum, anders afhalen in Alphen a/d Rijn.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top