Syntrax (softsynth voor PDA/Mobiel) is nu gratis!

Syntrax (softsynth voor PDA/Mobiel) is nu gratis!


Te vinden op: http://www.finished.nl

Werkt op de oudere Symbian Series60 telefoons, op alle Windows mobile (PocketPC PDA's) en ook de UIQ type smartphones (zoals de m600, w950, p990, p800, etc etc)

Bevat naast een softsynth ook een sequencer (patterns/songs) en je kan er ook samples in mikken.

Plaatjes staan gewoon op de hoofdpagina!

Je brouwsels kan je met de (eveneens gratis) Windows versie exporteren naar WAV en MIDI.


Reinier

p.s. feit dat ik dit weet is omdat ik de maker van het programma ben ;)
 

Attachments

  • syntrax_arm.gif
    syntrax_arm.gif
    78,5 KB · Bekeken: 117
Origineel geplaatst door Rhino
ZmokE: op VGA schermen (640*480) worden de pixels gewoon gedoubled...dus moet gewoon werken.
Wat wel fijn is is dat VGA pocketpc's vaak een krachtigere processor hebben (voor het grotere beeld sneller te verversen) en je dus lekker ongegeneerd vette sounds over alle kanalen kan gooien op volle kwaliteit zonder problemen. 8)

Indeed...hij is cool.
Ga me er vanavond eens in verdiepen.
Thx voor deze leuke tool...
 
yes...de nokia6600 is geschikt. (werkt niet ideaal zonder stylus maar zal zeker werken).

Je moet de versie 'series60' downloaden en dan naar je phone to bluetoothen

R
 
"this is not a pocketpc application."
Dat zegt ie bij alle drie de versies (mips, sh3, xscale). Ik blijk een sc3 processor te hebben (?, ik weet hier niet zoveel vanaf). Ik draai windows mobile op mijn ipaq. Is er een versie die geschikt is voor mijn pda?=(
 
Hoi,

de sc3 is na ff naspeuren (ik kende hem ook niet) gewoon compatible met de ARM/Xscale processor. Dus die zou zonder problemen moeten werken.

http://www.handango.com/PlatformPro...steeds problemen ondervind qua installatie R
 
Ik heb PDA noch mobiel en dit is het moment waarop ik dat voor het eerst enigszins betreur.

Mooi stukje werk en klinkt goed:okdan:


groet

Tom
 
Als je een PDA hebt, is dit echt een must have.
:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Ik heb die demoos ooit gemaakt (2001 alweer)
En het is echt superleuk om mee te werken.

:dj:
 
treo 750

treo 750

Klopt het dat de software niet werkt op een Palm Treo 750 met Windows Mobile 5.1?

Krijg bij alle drie de versies de zelfde melding als dumdumdadumdum.
 
spleet:

even een volledig antwoord voor mensen met het zelfde probleem (dus this is not a valid pocketpc application):

Zorgen dat activesync draait (te downloaden gratis bij Microsoft)... daarna de pocketpc on de cradle (of aan het usb kabeltje) en dan de syntrax exe starten op de PC!

Dus NIET de exe direct op je PocketPC zetten want dan werkt het inderdaad niet.


overigens, zal het op de Treo daarna wel installeren/starten maar niet goed werken aangezien deze telefoon een vierkant scherm heeft ipv het gebruikele rechthoekige. Een en ander zal dus buiten beeld vallen.

Sorry,

Reinier
 
MDA 3 compact

MDA 3 compact

Ik heb net een mda 3 compact gescoord ,

welke versie moet ik dan downloaden?
 
bij pocketpc: bijna altijd de arm/xscale....

tenzij je een echt oud beestje hebt...dan zou het wel eens mips/sh3 kunnen zijn.

en als je de verkeerde installed dan start ie gewoon niet...kan nix mis gaan voor de rest :)
 
Ik heb Syntrax nu op mijn MDA, maar ga vrijdag mijn nieuwe Nokia N95 ophalen. Die heeft S60 3rd edition. Op MDA werkt natuurlijk makkelijker met pointer, maar wil het wel op beide foons gebruiken...

Reinier, heb jij inderdaad al tijd gehad om je programma "te porten"?
 
Ik durf het bijna niet te vragen...

Ik weet het: In dit topic is nu zo'n 3 maanden niet meer gereageerd... Eigenlijk niet netjes om te kicken... Maar dit stukje software klinkt te mooi om waar te zijn. Vandaar dat ik me afvraag of het al geschikt is voor Synbyan S60 3rd edition? Ik heb het installatie bestandje van finished.nl geprobeerd, maar die werkt niet... :(
 
Tja

Tja

Tja........... kom ik ook nog maar eens langs met mijn vragen.
Is de prog ook geschikt voor een PDA HP versie 4.20.0 processor TI OMAP1510 dat is een Ipac 6340.

Thanx , John
 
Hoi,

Die Ipaq zou die zeker wel op moeten werken.

De symbian 3rd edition laat idd nogal op zich wachten.... oops... :o:

R
 
Zie dat het ook voor een aantal van sony erricson geld, maar zie de w850i er helaas niet tussen staan..:-(
 
Back
Top