• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Alpha Juno 2 + M-16C RAM cartridge (liefst ruilen)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GroteBozeWolvin

Ingeburgerd
Lid sinds
3 november 2005
Berichten
85
Locatie
Zweden
Hallo,

[Alvorens verder te lezen: Ik woon in België (Tervuren in provincie Vlaams-Brabant). Wegens werk rij ik regelmatig naar Antwerpen en wegens familiebanden ook naar Nederlands Zuid-Limburg]

wegens plaatsgebrek wil ik graag mijn in mooie (uiterlijk) en goede (technisch) staat verkerende Alpha Juno 2 (inclusief M-16C ram cartridge en handleiding) ruilen voor... tja, dat weet ik eigenlijk niet nog niet zo. De laatste jaren heb ik de gear-markt niet meer echt gevolgd. Ik ben dus ook niet zo op de hoogte van tweedehandsprijzen

Wat ik niet nodig heb:

Een mixer -> ik heb al een Mackie SR24-4
Een mainstream workstation -> heb een Roland XP-80 (inclusief SRJV boardsPiano en 60s / 70s)
Een analog modeling synth keyboard-> heb een AN1X
Een doorsnee rack sampler -> heb een S3000XL
Een doorsnee samploid rack module -> heb een JV880 met Vintage Synth board
Een 80ies drummachine -> heb een Roland R5
Iets met een groot klavier -> heb plaatsgebrek

In mijn rackje staan verder al: Behring compressor en enhancer, Digitech Studio Quad, Behringer patchbay, Novation BassStation, Samson AMP.

In het algemeen zoek ik wegens het al genoemde plaatsgebrek rackspullen of materiaal in desktop ("doosje" formaat) met hoge fun factor.

Enkele voorbeeldjes van wat mij een goede ruil lijkt (andere voorstellen natuurlijk ook welkom) :

-Yamaha RM1X
-Waldorf Pulse of andere analoge monosynth (rackmount of klein keyboardje)
-Microkorg
-Een nieuwere Electribe
-Mooie/recentere effectenbak
-Een phrase sampler
-Leuke (sampling ?) drum machine
-Korg Prophecy
-Korg Wavestation (A/D, SR ?)
-Waldorf Microwave (één van de varianten)
-KORG MS2000R

Combinaties van 2 of meer goedkopere / oudere / minder hippe toestellen zijn voor mij ook denkbaar.
Voorbeeldjes hiervan die in aanmerking kunnen komen in onderstaand lijstje:

-Yamaha TX81Z
-Roland MKS50
-Roland MKS7
-oudere Electribe (ER1, ES1)
-oudere effectenbak (Quadraverb, Lexion MPX reeks o.i.d.)
-effectendoos zoals AirFx of Kaosspad
-uitbreidingskaartjes uit de SR-JV-80 reeks die ik nog niet heb (bijvoorbeeld: orchestral I/II, vocal, techno, asia)
-uitbreidingen voor de S3000XL (EB16 Sampleverb effecten, IB304F filter)
-Roland A-880
-zo'n Yamaha minisequencertje a la QY70 o.i.d.
-Novation drumstation
-Kawai XD-5
-Clavia MicroModular
-Een Emu-Proteus of variant
-Alesis D4

Eventueel mits kleine bijbetaling van koper of verkoper...

Dank voor het lezen.
 
Bericht door een moderator:
richtprijs vermelden aub, zie marktplaats faq
 
Ehm... hoe kan ik een richtprijs geven? Ik wil niet verkopen maar ruilen.

In de faq lees ik:

"Geef een indicatiewaarde aan als je artikelen te ruil aanbiedt, of geef zeer specifiek aan tegen welke instrumenten je wilt ruilen."

Vandaar het uitgebreide lijstje van instrumenten dat ik vermeld heb.

Niet goed zo ?
 
Hmm, schat ik de waarde van de Alpha Juno 2 te optimistisch in ?
Of vind niemand dit een goed instrument ?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top