hoe sluit ik me nordlead aan op cubase sx

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hethoedjuh

Nieuwkomer
Lid sinds
31 mei 2007
Berichten
13
ik heb mijn nordlead rack gekopeld aan mijn pc via midi kabel..

maar cubase sx wil niks ontvangen of versturen.

weet iemand mischien welke instelling ik verkeerd heb?
 
Dit staat perfect uitgelegd in Hoofdstuk 4 van de Getting Started handleiding van Cubase.
 
Origineel geplaatst door Rollie
Dit staat perfect uitgelegd in Hoofdstuk 4 van de Getting Started handleiding van Cubase.


ja als ik die nog had dan had ik hier niet de vraag gesteld.

ik ben helaas mijn boek kwijt..
 
Wordt die niet automatisch als .pdf bestand geïnstalleerd dan? :confused:
 
Origineel geplaatst door hethoedjuh
ja als ik die nog had dan had ik hier niet de vraag gesteld.

ik ben helaas mijn boek kwijt..

Met alle respect, maar als je al een handleiding nodig hebt om je MIDI setup voor mekaar te krijgen dan hou ik m'n hart vast voor de vragen die op ons afkomen als je Cubase gaat gebruiken. Laten we eerlijk zijn één synt aansluiten op je PC is dus de meest basic MIDI setup. Sommigen van ons hebben racks vol met MIDI apparatuur. Bovendien denk ik dat je Cubase niet legaal hebt: Er wordt nl. géén boeken meegeleverd met Cubase. Bovendien zouden het boekEN zijn niet één boek.
 
Er wordt nl. géén boeken meegeleverd met Cubase. Bovendien zouden het boekEN zijn niet één boek.


Hoe ik het ook met je eens ben:

Je spreekt je zelf nogal tegen, en btw er kan wel een soort boekje bij zitten met de basis. Dus boek zou kunnen.

Maar als je software koopt van een paar 100 euro.. is het raar dat je het boek kwijt raakt..
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is dit weer de zoveelste grappenmaker...

ja overduidelijk

dat gekloon en getroll wordt inderdaad wel irritant.
 
Maar wat nog vager is, hij wil weten hoe je de NR aansluit, echter staat dat ding ook in de verkoop!
 
Origineel geplaatst door Talsma
Hoe ik het ook met je eens ben:

Je spreekt je zelf nogal tegen, en btw er kan wel een soort boekje bij zitten met de basis. Dus boek zou kunnen.

Maar als je software koopt van een paar 100 euro.. is het raar dat je het boek kwijt raakt..

Bij mij zat er géén boek(je) bij. (Mijn versie is door een vriend vorig jaar op vakantie voor mij meegebracht uit Frankrijk). Bovendien schreef ik ook "zouden" er boeken bij zijn. Hoe moet je het anders zeggen zonder je tegen te spreken?!?
 
Ik heb bij mijn sl versie wel een manual gehad, maar geen uitgebreide, de volledige is enkel aangeleverd in pdf...
 
Bericht door een moderator:
dit soort info kun je allemaal prima in de manual vinden; support voor warez is niet toegestaan hier.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top