• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RS7000 compleet deal!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Acidfever

There's no "I" in denial.
Lid sinds
12 Maart 2004
Berichten
9.055
Wegens het volledig verdwijnen van mijn advertentie maar even opnieuw:

Te koop:

Yamaha RS7000 (MINT, technisch en optisch) inclusief:

Doos, handleidingen, CD's, originele smartmedia, stroomkabel

Expansions:

- AEIB2 output expansion ( extra analoge en digitale i/o)
- 64 MB Sample ram

En extra:

Stofhoes(custom, plastic), Aluminium koffer (voor als je gaat jammen bij je maatje oid), 128MB Smartmedia kaart, Externe Zipdrive (SCSI) + kabel + zipdisks(5 oid).

Zeer complete koop dus, er is eigenlijk naast iets vaneen externe SCSIharde schijf niets meer wat je kunt kopen voor de RS,alles zit er albij.

Mooi apparaat, HEERLIJKE SEQUENCER!, Loop remix (sample slicer) functie is erg leuk en goed inzetbaar, Goede FX (96) en filters (22), 64 note polyfonisch.

Maar vooral Groove edit in combinatie met de arp is echt heel vet.

Ik heb er helaas geen plaats meer voor in mijn setup.

Vraagprijs 850 euro.


Let er dus op dat deze 850 euro geen verkeerde vraagprijs is. Je hoeft na deze koop NIETS meer bij te kopen voor deze machine, je kunt meteen aan de slag en hebt meteen alle gemakken!

De koffer is een aangepaste SL1200 koffer (dus voldoende zwaar uitgevoerd om een RS7000 te dragen) van binnen bekleed met noppenschuim inclusief zware sluitingen.

(Nieuwprijs 80 euro).

Verder krijg je naast de standaard meegeleverde 8MB kaart ook nog een extra 128MB Smartmedia(tegenwoordig lastig te krijgen) en een SCSI externe Zipdrive incl 5 zipdisks. Opslag voldoende dus!!

Verder volledig expanded met de extra outputs (toch wel een must als je er serieus mee aan de slag wilt) en het geheugen maximaal.

 

Attachments

  • totaalklein.jpg
    totaalklein.jpg
    29,9 KB · Bekeken: 89
Foto main unit:
 

Attachments

  • mainklein.jpg
    mainklein.jpg
    26,7 KB · Bekeken: 77
Foto outputs:
 

Attachments

  • outputklein.jpg
    outputklein.jpg
    20,9 KB · Bekeken: 67
Heb de foto's even van marktplaats gevist en blijkbaar doen ze er daar iets meer waardoor de kwaliteit aanzienlijk minder wordt.

Betere foto's beschikbaar op aanvraag!
 
heel, heeeeeeel misschien ruilen voor een Machinedrum SPS-1 (ben ik een gekke bui).
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top