Live met touchscreen?

Ik heb zelf idd nog nooit last gehad van trillingsdruk of dergelijke, maar ik denk dat dat komt omdat er verder geen bewegende delen inzitten.

En een Monodeck (II) is natuurlijk ook fantastisch, maar dat wordt dan toch een paar maanden zelf knutselen :)
 
Die Lemur en Monodeck zijn allebei :{ , maar een beetje "out of the question".

Multitouch (Lemur) is leuk maar zou ik niet persé nodig hebben. Ik hoef alleen maar audioclips te kunnen starten en stoppen.
Dit a.u.b. niet met een stylus, zie je jezelf al staan met zo'n ding bij een optreden gheghe...
De knoppen van live kun je toch wel groter maken door alles in 800 x 600 te draaien.

De ELO's doen me een beetje ouderwets aan ofzo, er moeten tegenwoordig toch al wel meer oplossingen zijn?

Aan de ene kant is het leuk, maar aan de andere kant ook een beetje frustrerend dat dit blijkbaar allemaal nieuw gebied is :)
 
Laatst gewijzigd:
Ik weet dat Panasonic 3 jaar terug al een notebook had met een touchscreen (heb er op Singapore airport mee kunnen spelen, omdat je daar overal die dingen had staan met gratis internet).
Ik geloof dat dat ding de Panasonic Toughbook ot Touchbook heette, omdat het een notebook was die speciaal voor extreme omstandigheden gemaakt was.
 
jeps,

spijtig genoeg waren die dingen maar 12" van scherm dacht ek, met een rampzalige resolutie ;)
 
Klopt, maar wie weet hebben ze nu wel notebooks met een veel groter scherm?
 
Ja ok, maar ik denk dat je in een live situatie met een 15 inch scherm wel fatsoenlijk moet kunnen werken toch?
 
Origineel geplaatst door Origin X
Die Lemur en Monodeck zijn allebei :{ , maar een beetje "out of the question".

Multitouch (Lemur) is leuk maar zou ik niet persé nodig hebben. Ik hoef alleen maar audioclips te kunnen starten en stoppen.
Dit a.u.b. niet met een stylus, zie je jezelf al staan met zo'n ding bij een optreden gheghe...
De knoppen van live kun je toch wel groter maken door alles in 800 x 600 te draaien.

De ELO's doen me een beetje ouderwets aan ofzo, er moeten tegenwoordig toch al wel meer oplossingen zijn?

Aan de ene kant is het leuk, maar aan de andere kant ook een beetje frustrerend dat dit blijkbaar allemaal nieuw gebied is :)

Dat het nieuw is, is gewoon en kwestie van tijd
ik verwacht dat er binnen een paar jaar toch wel een hoop laptops zijn met een multitouch screen.
en dan is mijn Lemur alweer outdated ;)
 
Dat bedoel ik dus, Mitsubishi en MS komen nu met dit als prototype, dus zal het over een paar jaar waarschijnlijk te koop zijn.
De Lemur is al een aantal jaren te koop, maar zo snel gaat die technologie dus.

:)
 
Back
Top