[Utrecht] HOME presents Antal (Rushhour/Paradisco3000) 24-01-2003

olafmol

[EXPANSIONS]
Lid sinds
23 juli 2001
Berichten
8.784
Locatie
Utrecht
ok mensen, alvast een tipje van de sluier! Vanuit ons [EXPANSIONS] collectief gaan we in 2003 een nieuwe 2-maandelijkse avond in Utrecht organiseren onder de naam "HOME" .... de eerste editie is op vrijdag 24 januari 2003 en we beginnen gelijk met een knaller! Naast de resident-DJ's Remment en O'love hebben we deze avond ook DJ Antal op bezoek!!!...kenners zullen hem wel kennen van het Rushhour platenzaak en label en de Paradisco3000 avonden in paradiso en in Solaris bloemendaal.... hij zal een lekker lange set draaien in z'n welbekende stijl van deep disco, house, brokenbeats etc. Resident DJ's Remment&O'love zullen de rest van de avond opvullen met fijne Funk, soepele Soul, diepe House en soulvolle US Garage, en meer zolang er maar soul, groove en funk inzit.....

het begint allemaal om 23.00 en we gaan tot zeker 05.00 door, en als het gezellig is misschien wel langer! Entree is een hele beschaafde 6euro, en als je op tijd komt is er ook nog een welkomst-drankje met bubbels voor je! We kunnen ca. 250 mensen binnen hebben, en we gaan niet echt flyeren en posteren, maar we gaan voor het leuke publiek via de mond-tot-mond reclame en internet..... als je dus zeker wilt zijn dat je nog naar binnen kan wees dan ofwel op tijd of mail ff naar home@expansions.nl om van tevoren kaartje(s) te regelen...

en we zijn alweer hard bezig om een hele vette DJ voor het volgende HOME feest te regelen dat op 28 maart 2003 zal zijn....

hoop jullie daar te zien, support your local organisation enzo ;) ! zeker nu de Vloer niet meer echt lang open is is het weer eens echt tijd in Utrecht voor een leuke plek om op kwaliteits-muziek te dansen lijkt me.... de locatie is Oudegracht aan de Werf 154-156, in de MO (voorheen PLF en omhelzing)

Olaf
 
flyer-front.gif
 
Ik moet helaas melden dat de club-eigenaar onverwacht z'n eisen heeft aangepast, en het zal niemand verbazen dat dit voor ons nogal negatief uitpakt..... omdat we het goed willen doen of helemaal niet konden we helaas niet accoord gaan met de nieuw gestelde voorwaarden......ik vind het heel erg spijtig maar momenteel hebben we dus geen locatie meer.....we zijn heel druk om een alternatieve locatie te vinden, maar of dat gaat lukken is niet zeker..... ik hou jullie op de hoogte, en mocht je nog wat weten in Utrecht laat het dan vooral weten! thanx...

Olaf
 
flyer-front.gif
 
Origineel geplaatst door olafmol
flyer-front.gif

deze is wel ijzersterk.. succes met het vinden van een geschikte lokatie !
 
Back
Top