• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Pearl Vintage PA Mixer met box en Ibanez Time Machine analog delay/flanger

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
2 (eigenlijk 3) leuke vintage apparaten te koop.

tegen de Pearl PA-mixer (6 inputs) ben ik toevallig aangelopen. om dat ik nu weer een hd recorder heb, met monitors, is deze overbodig, maar hij hoeft niet perse weg, want ik kan m ook opzij zetten voor later, in de oefenruimte of voor klein optreden.

ik heb er totaal niks over kunnen vinden op het internet, deze is echt bijzonder.
6 inputs met een heerlijke tweevoudige EQ (echt lekker) en een 3-standen schakelaar tussen droog signaal, reverb (ingebouwde spring reverb) en echo (let op: er zit geen echo in, maar het apparaat heeft een aux in en uit om een extern effect aan te sluiten. main volume, line out, echo en reverb kunnen apart worden geregeld met een eigen potmeter. het apparaat is mono, maar heeft wel 2 outputs en een line out, voor opname.
de luidspreker die ik ervoor bij heb gekocht, krijg je erbij. die zou ook wat groter mogen!
prijs 250 euro.

dan had ik er een Ibanez Time Machine op aangesloten (als 'echo') geen 19" maar iets kleiner, een heerlijke vintage analoge delay die gewoon lekker klinkt. je kan m ook naar (een soort van) flanger schakelen. deze kan ik niet aan de hd-recorder hangen (heeft geen aux send/return) dus hij mag weg.
prima staat uiteraard, prijs 250 euro.

alles samen voor 450.
 

Attachments

  • p en box en ibanez.jpg
    p en box en ibanez.jpg
    130,6 KB · Bekeken: 51
nog een foto
 

Attachments

  • pearl plus time zijkant.jpg
    pearl plus time zijkant.jpg
    150,2 KB · Bekeken: 38
pearl + speaker 250

time machine 200

alles samen voor 400

afhalen in oostvoorne. de time machine kan ook opgestuurd worden, de pearl ook wel, maar de speaker niet.
ik ben nog wel eens onderweg.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top