• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nu echt: Nord Lead 2X

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Missing Links

Ouwe rot
Lid sinds
6 juli 2004
Berichten
524
Locatie
Amsterdam
Dit maal echt te koop: een Nord Lead 2X keys in perfecte optische en technische staat.
De 2X is de verbeterde versie van de NL2, met extra geheugen (1000 patches) en betere DA converters. Dus hoef je niet meer achter de zeldzame memory expansion aan te gaan die je voor de NL2 nodig hebt.

Dit beest behoeft verder weinig uitleg. Het is de klassieker onder de VA's. Hou op met stoeien met plugins en processorbelasting en neem gewoon lekker 24 stemmen, 4 parts multi direct onder de knop. Gewoon een goede, professionele sound met ballen. Diepe bassen, vette moog-like leads en prachtige pads komen er uit dit apparaat. Maar ook zwaar complexe sounds door het stapelen van 4 presets tot 1 grote multi-patch. De enige reden dat ik m wegdoe, is dat ik overstap naar een NL Rack.

Ik kan wel hoog in zetten en dan gezellig de prijs naar beneden onderhandelen, maar we kunnen ook gewoon in 1 keer een goeie deal maken. Dus voor €800 mag ie opgehaald worden in Amsterdam.

Boris.
 
Het is dus de toetsenversie, inclusief de gepattenteerde clavia pitchbender (de lekkerste pitchbender die er bestaat).
Heerlijke synth voor expressief spel!

En... voor de liefhebbers: hij is gesigneerd door Wajeed en Saadiq, kernfiguren in de huidige Detroit scene en productiemaatjes van wijlen Jay Dee / J Dilla (R.I.P.) in zijn Slumvillage tijden. Tegenwoordig vormen zijn de Platinum Pied Pipers, de meest vooruistrevende Nu Soul groep van het moment. Hiermee is ie optisch dus niet in nieuwstaat (technisch overigens wel!), maar heb je wel iets bijzonders in handen.

Prijs blijft staan op 800.
 
voor alle mensen die gereageerd hadden en te horen kregen dat ie gereserveerd was: de koop ging op het laatste moment niet door, wegens financiele problemen bij de koper. Dus (ook voor alle anderen), hij is weer te koop!
 
Schoppie!

Er staan twee anderen op marktplaats voor 850 en 1050 euro...

Dus pak je synthforum voordeel hier!

------

ps. ook nog te koop:

TX81Z: 70,-
Kawai XD-5 Wavetable drumsynth (de enige in zijn soort!): 120,-

(die andere thread mag dicht)

setprijzen:

NL2X + TX81Z: 850,- (FM plus VA)
NL2X + XD5: 900,- (VA plus dikke drums)
TX81Z + XD5: 170,- (FM plus dikke drums)
NL2X + TX81Z + XD5: 950,- (en klaar ben je...)
 
600 keer bekeken en nog niet weg...

De hele zooi staat inmiddels ook op marktplaats, maar forumleden krijgen voorrang.

Prijzen zijn minder vast dan ze lijken, dus doe een bod

;-)

Echter, op onzin wordt niet gereageerd.
 
750 keer bekeken en nog niet weg..

Nog steeds je goedkoper uit dan bij feedback. En dan schepen ze je nog met een gewone NL2 af ook ;-)

Dus dat lijkt me heel netjes voor een aparaat in nieuwstaat.

Nou ja, op de handtekening na dan. maar dat maakt m alleen maar bijzonder.

doe een bod...
 
Ben even tijdje weggeweest, dus heb me niet meer met de verkoop bezig gehouden...

Alles is echter nog te koop. Heb meteen maar eventjes foto's van de NL2X gemaakt.

Mooie synth, gesigneerd en wel en verder in topstaat!
 

Attachments

  • img_0386.jpg
    img_0386.jpg
    85,8 KB · Bekeken: 32
Dames en heren synthforummers!

Weer te druk geweest met andere dingen. de te verkopen apparatuur mocht even in de kast. Nu weer te koop, ditmaal met radicale prijsverlagingen. Heb geen zin in lange onderhandelingen. Deze prijzen zijn echt heel netjes, dus kom ze maar halen

Komt 'ie:

Clavia NL2X: 700,-
Yamaha TX81Z: 60,-
Kawai XD-5 Wavetable drumsynth: 100,-

setprijzen:

NL2X + TX81Z: 750,- (FM plus VA)
NL2X + XD5: 780,- (VA plus dikke drums)
TX81Z + XD5: 150,- (FM plus dikke drums)
NL2X + TX81Z + XD5: 825,- (en klaar ben je...)
 
Oh ja... ik heb ook nog een Alesis HR16b in de aanbieding. Leuke 80's 12bit digitale drumcomputer. Prima te modden of gewoon voor lekkere cameo-style drums. Kapje van het volumeknopje is afgebroken, verder in prima staat. Mag weg voor €50 of, in combinatie met een van de andere sets, voor €40,-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top