• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Lead 2X

Hevige

5$ Soundsystem
Lid sinds
3 september 2012
Berichten
116
Ik wil de Nord verkopen, omdat ik merk dat ik er gewoon te weinig gebruik van maak.
Hij is zo goed als nieuw (in 2014 zelf nieuw aangeschaft) en heeft altijd in een (rookvrije) studio gestaan.


Vraagprijs: 650 euro (incl.gebruikshandleiding, Nord CD/DVD-ROM, stroomkabel)


De Lead 2X heeft dezelfde krachtige geluid engine en specificaties van de Lead 2 maar heeft een nieuw intern geheugen dat uitgerust is met een enorme hoeveelheid geluiden en ruimte om uw eigen geluiden te creëren. De Lead2X bevat drie banken van 99 user programma’s, 100 user Performances en drie verzamelingen Percussion Kits naast de al aanwezige 7 x 99 factory programma’s, 3 x 100 factory Performances en 7x 10 factory Percussion Kits. De Nord Lead 2X is 100% patch compatibel met de oudere Nord Lead 2, wat betekent dat u uw favouriete geluiden via MIDI kunt overbrengen.
De Nord Lead2x bevat 20 stemmige polyfonie, wat erg handig is voor het maken van gelaagde geluiden, power pads, super leads en diepe bassen. Twintig stemmen zijn ook erg handig in sequentie toepassingen wanneer u meer dan een geluid gebruikt.
Het geluid van de Lead 2X is nog verder verfijnd dankzij de kristalheldere 24-bit digitaal-analoog converters die functioneren op 96kHz!


Specificaties:
polyfonie: 20 stemmig
velocity programmering: elke functie die bestuurd wordt met een knop kan geprogrammeerd worden in velocity
morphing: elke functie die wordt bestuurd met een knop kan ook bestuurd worden met een modulatie wiel of pedaal
keyboard: 4-octaaf aanslaggevoelig keyboard
octaaf Shift knoppen: (+/-2 oct.)
keyboard Split:, twee secties
houten Pitch Stick voor het veranderen van de toonhoogte
modulatie wiel
4 lijnniveau ingangen:6,35 mm jacks, ongebalanceerd
stereo hoofdtelefoon uitgang: 6,35 mm stereo jack
sustain pedaal: 6,35 mm jack (voor pedalen zoals Roland DP-2, DP-6, Yamaha FC-4, FC-5, Fatar VFP1-25 etc. )
control pedaal: 6,35 mm TRS stereo jack (voor pedalen zoals Roland EV-5 Control/Expression pedal
MIDI in & out: 5 pin DIN connectors
3 digit LED display, 26 knoppen en 27 knoppen voor programmatie
oscillator 1: sine, triangle, sawtooth of pulse wave met aanpasbare breedte
oscillator 2: triangle, sawtooth of pulsemet aanpasbare breedte kan ook worden gebrukt voor het genereren van noise met een color control
filters:12 dB "2 pole" low pass, 24dB "4-pole" low-pass, band-pass of high-pass.
Cutoff, resonance, envelope amount, envelope amount bestuurd door velocity
ADSR envelope
Filter keyboard tracking kaan ingesteld worden op full, half of uit. Filter distortion
afmetingen: 865x265x105mm (BxDxH)
gewicht: 5.3 kg


Van de week maak ik nog even wat foto's en als ik dat gedaan heb, zal ik die hier bij zetten.
 
Zoals beloofd hierbij nog wat foto's.
De synth is in perfecte staat.
Af te halen en van te voren uitvoerig te testen in Breda.

nord1.jpg

nord2.jpg

nord3.jpg
 
Kick en prijsverlaging (tevens laagste prijs waarvoor ie verkocht wordt): 600 Euro!
 
Kick!
Tot nu toe nog weinig interesse vanuit het Forum.
Zonde, want 600 euro is een prima prijs voor zo'n dijk van een synth en bovendien een goedkope manier om dezer dagen een Nord Lead in huis te halen die er uit ziet als nieuw!
 
Even weer omhoog in de lijst en hopelijk trekt dit de aandacht van de toekomstige nieuwe eigenaar van deze toffe synth!
 
Back
Top