Iemand in omg. Den Haag met SCSI kaart

Transistor

Insomniac
Hoi, vorige week was mijn Jaz drive getroffen door de Click-of-Death en zag het ernaar uit dat al mijn sequences en programs van de afgelopen twee jaar voor goed waren verdwenen (was aangesloten aan MPC en had geen backups). :stupid
Ik heb nu een andere Jaz drive gescored die vandaag is binnengekomen en ondanks dat de disc in kwestie nog een hoop herrie maakt las de drive wel de data uit op mijn MPC. Meteen het ding uitgezet om meer onheil te voorkomen...

Nu wil ik dolgraag mijn data veiligstellen maar heb zelf geen PC met SCSI kaart tot mijn beschikking. Is er iemand in de omgeving Den Haag / randstad die mij uit mijn lijden verlost en waarbij ik langs mag komen om de drive aan een computer te hangen om alles van die verdomde Jaz disc af te halen? Uiteraard kom ik dan langs met uw favoriete fles sterke drank of wijn en een ongekende dankbaarheid!

groet,
Maarten

Je zou ook een goedkope IDE kaartlezer kunnen kopen. Dan kan je het zo binnen de MPC kopieren. Probeer lid smackos eens.

ik heb nog wel een losse SCSI kaart liggen waar ik niets mee doe, een Adaptec 2940U.

[verkoopmode] je mag hem wel van me overnemen voor 30 euro. :) [/verkoopmode]

Back