• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Akai MPC ONE met 32GB SD-kaart, 500 euro

Prijs
500 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Carlo Veld

Hobby producer :-)
Lid sinds
4 juni 2023
Berichten
6
Locatie
Oss
Hallo iedereen,
Ik ben aan het sparen voor een analoge synthesizer, ik heb de Deepmind 12 in gedachte, omdat deze enigszins in de buurt komt van een Sequential Prophet 6 (mijn droom, welke ik nooit zou kunnen betalen).
Zie YouTube: Deepmind 12 Vs Prophet 6: Why the huge price difference?
Daarom verkoop ik wat apparatuur dat ik weinig gebruik ofwel minder goed in mijn workflow past, waaronder de Akai MPC ONE.

Deze in nieuwstaat verkerende Akai MPC ONE is nauwelijks gebruikt, de bescherm-folie zit nog op het LCD Touchscreen (zie foto's).
Ik heb de MPC ONE bij Baxshop in mei 2020 aangeschaft, originele factuur zit erbij.
Het staat in een rokersvrije en schone home-studio.
Compleet met originele doos, verpakkingsmateriaal, handleiding, voeding, kabels en cheatsheet.
Inclusief een 32GB SD-kaart met diverse samples, plug-ins en expansions.
Kan alleen worden afgehaald in Oss (tussen Den Bosch en Nijmegen) en is eerst volledig uit te proberen.
De vraagprijs is 500 Euro.
 

Attachments

  • 01.jpg
    01.jpg
    358,7 KB · Bekeken: 105
  • 02.jpg
    02.jpg
    291,8 KB · Bekeken: 88
  • 03.jpg
    03.jpg
    227,8 KB · Bekeken: 82
  • 04.jpg
    04.jpg
    301 KB · Bekeken: 77
  • 05.jpg
    05.jpg
    257,9 KB · Bekeken: 84
  • 06.jpg
    06.jpg
    191,1 KB · Bekeken: 71
  • 07.jpg
    07.jpg
    361,3 KB · Bekeken: 74
  • 08.jpg
    08.jpg
    391,1 KB · Bekeken: 71
  • 09.jpg
    09.jpg
    263,7 KB · Bekeken: 80
Back
Top