Goedkoop op MP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Leo
je volgt het altijd wel op de voet blijkbaar, volgens mij ben jij gewoon een nare, onsympathieke kerel.
aandacht tekort gekregen en dat nu proberen te trekken op een negatieve manier.
smakeloos, zielig mannetje met een smakeloze, zielige avatar. bemoei je met je eigen zaken.

Ik check graag topics en keer op keer zie ik weer van die jankpartijen om niets. Als je dingen in topics uit gaat vechten kun je opmerkingen van de zijlijn verwachten. Doe het dan lekker via PB, MSN, SMS, telefoon, of spreek af op een neutrale plek zonder getuigen ofzo.

Jouw beeld van mij (volgens mij ben jij gewoon een nare, onsympathieke kerel.
aandacht tekort gekregen en dat nu proberen te trekken op een negatieve manier. smakeloos, zielig mannetje met een smakeloze, zielige avatar.
) is slechts je mening waar ik verder weinig mee doe.

Als ik me met mijn eigen zaken moet bemoeien, start dan je eigen forum of hou het gebash een beetje achter de coulissen. Dit is een publieke plek dus als je er niet mee kunt omgaan dat andere mensen een andere mening of visie dr op na houden dan jij, zoek alsjeblieft hulp.

(let op, ook deze keer geen smiley)

-C-
 
Origineel geplaatst door C738
keer op keer zie ik weer van die jankpartijen om niets. Als je dingen in topics uit gaat vechten kun je opmerkingen van de zijlijn verwachten. Doe het dan lekker via PB, MSN, SMS, telefoon, of spreek af op een neutrale plek zonder getuigen ofzo.

ja joh, ik ga hulp zoeken op jouw aanraden. ik zal wel wijzer zijn.
moest je trouwens niet een pb sturen ipv posten?
op zich heb je natuurlijk gelijk, bijna dan, want ik vecht niks uit, maar ik kan slecht tegen achterbaks en als iemand zelf met tweedehandsautoverkoperspraatjes andere mensen oude teringzooi in de maag splitst, om maar 's wat te noemen, vind ik het een beetje té, dat zo iemand dan ove'r 'ralphen' gaat praten.
beetje vergelijkbaar met jou pas, toen je zo'n opmerking over de kliklijn maakte, toen ik je direct en open aansprak op die domme onvolwassen avatar van je (hoezo, hulp zoeken) terwijl je zelf ooit eens om een ban bent gaan vragen (hoezo jankpartij) toen ik een paar oude topics wilde laten sluiten.

jij hoeft van mij geen hulp te gaan zoeken hoor, stort maar gewoon in elkaar.
 
Origineel geplaatst door Leo
geef mij ralph maar

oooh ist weer ruzie[ sorry leo neem ff jou citaat nisk pers.
waar ging t deze keer weer fout topic gaat over spullen te koop ,...en iedereen heeft zn antwoorden weer klaar .
als ter een "knaak"gepoetst wordt
tsja


rlexxx
[iksla ff over!!!] :smeris:
maarkvin ook er is al genoeg gezegd over "bepaalde "personen ,..
zijn zat lui hier die synths kopen en weer [soms heel snel ] doorverkopen ,..zelfwetentoch

je hebt matsers en knakenpoetsers - bepaal zelf waarje sta.... :eureka:
 
Bericht door een moderator:
Gaat weer goed vandaag.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top