mi no spang!

Dus die kabouter had een verlopen rijbewijs?
 
waku waku ;) wel lekkah
 
Toffe track, sample is erg leuk gekozen:)

Wat me stoort is dat de drums en beetje leeg klinken tov de stemsample...die is dynamisch veel sterker/voller.

grtzels Bruce
 
Origineel geplaatst door brz
Toffe track, sample is erg leuk gekozen:)

Wat me stoort is dat de drums en beetje leeg klinken tov de stemsample...die is dynamisch veel sterker/voller.

grtzels Bruce

Ikzelf zat ook met dat probleem, xal toch eens kijken naar volumeverschillen en de track opnieuw afmixen....

Iedereen bedankt dat deze shit in goede aarde valt, kheb meer van dit soort traxx klaarliggen en zal kijken of ik ze over een tijdje kan releasen.

Trouwens vandaag te horen gekregen dat op 26/04 een nieuwe Beatport release gaat plaatsvinden (techno) met o.a. kannie slapen original. (er zullen enkelen zijn hier die deze track nog wel zullen kennen)

Cheerio!!
 
Denk niet dat het volume verschillen zijn.......het gaat meer over dynamiek en aanwezigheid. Als je nu een cleane ongeproceste versie van bijv de kick in de mix stop klinkt het al wat voller....
De essentie van de drums is weg door de fx's.
 
Origineel geplaatst door brz
Denk niet dat het volume verschillen zijn.......het gaat meer over dynamiek en aanwezigheid. Als je nu een cleane ongeproceste versie van bijv de kick in de mix stop klinkt het al wat voller....
De essentie van de drums is weg door de fx's.

Ik snap em... Tnx voor je heldere uitleg en xal er dit weekend eens mee aan de slag gaan!
 
:D geinig, raar, leuk
 
Snap je mijn commentaar niet?
Als je een basskick bijv door een distortion haal verlies je een bepaalde essentie in de kick. Als je dan de kick harder en voller gaat eq-en krijg je nooit de originele pulse/duw terug die een kick nodig heeft om een soundsystem lucht te laten duwen. Dus dan is het handig om een originele versie erbij te hebben, als je nu een mooie balans tussen de kapotte en de hele vind klinkt de kick kapot en laattie ook nogeens de speakers bewegen.

Snappie?


grtz Bruce
 
Back
Top